Tuesday, October 30, 2012

Aku Jejak USS - Part 4

Punyalah banyak part...bukan tak nak habiskan tapi nanti jadi panjang sangat dan mata bleh jadi blurrrr.... tgk skrin lappy, or PC or Tab..or something yang bleh tgk la...(macam ramai sangat yang tgk blog aku ni...hahaha) padahal tak de mana pun....
Wokey, sekarang aku berada di Sesame Street....tapi bikan rezeki aku masa aku berada kat situ, x jumpa diaorang pun walaupun aku dah tawaf dua kali.....just ambik gambar kat sini sini je...


Lepas tu berjalan balik ke depan sebab tekak makin loya rasa nak muntah penangan daripada naik The Mummy Return....so memang nak cari satu tempat yang bleh duduk releasekan sket kepala ni...

Lihatlah enCik hubby berposing dengan gayanya.....ada sesapa nak ambik dia belakon ke...? hahahaha
Tetiba nampak benda ni.....
*
*
*
*
*
**
*
*
*
***
*
*
*
*

Diaorang kuar....hadoi ramai la plak.....tunggu punya tunggu turn kitaorang, habis masa....so xdpt bergambar dengan diaorang ni...hanya dapat ambik gambar dia je...

Walaupun dia nampak bulat, tapi orang tetap nak ambik gambar dengan dia....N ntah sape la yang ada kat dalam tu...betuah la dapat peluk banyak orang...hahahaha

Muka yang menahan rasa nak muntah...kene beli air jus utk melalikan rasa tekak.....$13.... = RM 32
kalau kat Malaysia confirm aku x belikan...just air dengan botol air ni.....tapi darurat sangat la konon....kene beli jugak...

Sekitar jalanan di USS....








No comments:

Post a Comment