Thursday, September 12, 2013

Bersawang Sudah!

Fuh fuh fuh....
Ermmmm....berhabuk...bersawang...kesian sangat......lama sangat aku tidak menulis....rindu giler!
Banyak sangat story mory tapi aku x dapat + x sempat nk update.....
Citer puasa pun xder...apatah lagik citer raya....
Memang ketinggalan zaman sungguh....
Aku akan cuba satu persatu hokey....time kat pejabat pun sekarang ada je keje2 dari masa ke semasa yang perlu aku buat....tempahan hamper yang berlambak-lambak sejak akhir-akhir ni....apasal ntah!
Bayangkan aku sorang yang kene kendali semua tu...lemas!!!!

So sekarang ada pulak program khas bulan buah bermusim.....
Macam biasa aku ada aktiviti yang perlu di isi di program tu...so bersiapan 80% aku kene buat....
hamper VIP, segala hadiah pertandingan....barang2 keperluan...tu belum lagi meeting menyempit sana sini....
Hujung bulan ni pulak, Agrofest....n aku rasa sampai hujung bulan ni memang masa sangat mencemburui aku.... Anyway, aku buh la sket tentang story mory aku .....

Hahaha...jangan tak tahu...rumah aku dah KEMAS!!!! Teeetttt....mengambil masa sehingga 9 bulan baru siap kemas???? Kalau mengandung dah selamat melahirkan pun......baru je siapnya pun, utk raya....
Apapun aku akan update dalam episod khas ok....

Baru2 ni di adakan majlis hari raya di opis aku....x semeriah last year, tambahan pulak...aku kene keje UTC at the day.....so mood untuk datang ke majlis tu memang kureng sket....sebab aku keje UTC bermula petang sampai malam...so kalau majlis berlangsung dari pagi sampai tengahari continue ke petang ke malam bekerja...= samalah seperti aku bekerja satu hari dari pagi sampai malam....saper sanggup?????
Sebelum ni pun dah kene dah...ada seminar pagi smpi tgh....ada meeting kene attend pgi smpi tgh....
Bila sampia UTK muke memang sememeh....x blh senyum pun....rasa ank baring je kat atas kaunter tu.....

Tapi sebab kengkawan, aku datang jugak la....so kali ni siap makeup sendiri...ber 'lens' lagi (walaupun nak masuukan lens tu 30minit sebelah mata.....hahahaha

ada persembahan daripada kakitangan lelaki.....ada persembahan campur.....
yang pasti this year enCik hubby siap wat persembahan lagik tu.....x caya??? nin dia....

khusyuk sangat main gitar...sebenarnya x berani nak ambik gambar dekat2, takut nanti terus salah main pulak kan...sebab dia bukan selalu buat performance depan orang ramai...

ni aku la, sapa lagi...jenuh suruh enCik hubby tolong ambikkan gambar aku ni...sebab aku yang duk pegang camera sana sini...sampai muka aku xde dalam gambar. sedeh! so paksa enCik hubby ambik gambar.....sekarang tengah praktis makeup....so nanti aku update buh before n after key....

Meriah kan!!!

No comments:

Post a Comment