Thursday, October 3, 2013

Tewas Bermaruah... =)

Hari yang dinanti telah tiba...akhirnya.....
Aku berjaya memaksa diri aku untuk menyertai pertandingan ini....aku rasa x ramai yang diluar sana
berani macam aku.....ada yang biasa makeup org pun tarik diri saat akhir...
Ini kan aku yang pertama kali makeup orang...hahaha....
Apapun, nasib tidak menyebelahi aku dan model aku yang sorang ni...
Apapun aku dapat pengalaman dan keyakinan diri...serta ilmu....
Sebenarnya aku tidak ada keyakinan diri untuk buat semua ni walaupun hakikatnya aku sangat minat!

So selepas hari itu aku yakin bahawa aku boleh melakukannya....
Juri juga kata 'Dah boleh makeup kawen dah' hahahha..... Yes!!!
Inilah model saya....Saidatul Shuhada.....student praktikal kat tempat aku.....
Anyway terima kasih sangat la ye kerana sudi jadi model I...hahaha
Ini adalah photo before n after....
Pertandingan ini diberi masa selama 2 jam untuk menghasilkan solekan dengan menggunakan 100% alat kosmetik AVON. Ada sesapa berani????? Aku je berani.... =)
Apapun aku rasa insyaallah aku dah boleh makeup orang dah...
so boleh buka tempahan untuk makeup bagi apa-apa majlis sekali pun....
Boleh hubungi saya di FB Ilashphotographer
Walaupun tewas, tapi aku x sedey or frust sebab aku puas hati dengan solekan aku hari ni....
Aku puas hati dengan komen juri (walaupun aku x nak dengar hahahaha)...


Sesiapapun boleh jadi cantek......
Berilah sokongan kepada saya......


3 comments:

  1. Assalamualaikum..ape kabo?..aku ni Mior Hafzan..rasa2nye ingat lg ke?...kalo nk cr aku dlm fb just cr Mior Hafzan Hj Hairudin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam
      aku sehat jer...mekasih la kerana berjaya jejak kasih....hahaha
      sebenarnya lama dah aku cari ko dgn kengkwn yg lain
      tp x dpt...yg dpt pun just Ita, roziana,hasni...yg lain x dpt jejak....
      Mana blh aku lupa ko...ko kan kwn gaduh aku kat skolah dulu....
      aku ada tgk ko dah like page photo aku....
      nak cari aku FB guna nama hubby Ahmad Fadzil
      Kitaorg pakai baju merah...

      Delete
  2. Assalamualaikum..ape
    kabo?..aku ni Mior
    Hafzan..rasa2nye ingat lg
    ke?...kalo nk cr aku dlm fb just
    cr Mior Hafzan Hj Hairudin..

    ReplyDelete