Thursday, November 28, 2013

The Hunger Games: Catching Fire Inspired Katniss Makeup Tutorial

Semalam gi tonton movie ni...dah lama kita story mory pasal movie kan....
Lama tu jugak la aku ni x gi menonton....
Dari siri yang pertama memang aku dah tgk filem ni...masa tu kat umh mertua......
Aku memang kene dgn genre filem yang aku suka tonton.....and yang ke 2 ni memang nak pegi tgk kat wayang......so far filem pada awalnya slow sket sebab rentetan penceritaan dari filem pertama.....ok la...
May be ada yang ke 3 sebab semlm ending macam x habis jerk.....



Lepas tu aku memang berangan nk try makeup macam katniss ni...hahaha saja nk wat kelainan.....
Nak tengok wajah berbeza sket......jumpa plak tutorial kat youtube ni....so, nanti nak try n nk wat shoot..kuikuikui...harap-harap menjadi la.....


Warna-warna yang digunakan memang berani.....
Tu yang nak try tu.....
Selamat Mencuba!!!!






No comments:

Post a Comment