Thursday, April 10, 2014

Bizi Pulak Sekarang ni....sampai x sempat sempat....1st Makeup - I'm WIN!!!

Halloooo.....
Aduyai......mcm tajuk kat atas, sebizi bizinya....macam2 benda nak citer sampai dah lupa....
So sorry member!!!!
Serius sejak pertangahan Februari lalu aku dilanda tsunami kerja yang sangat hebat...
Nak mengharunginya pun satu keje jugak, sangat penat dan rasa sangat nak cuti....

Paling x laratnya, bila setiap program nak dijalankan mulalah satu meeting ke satu meeting yang aku kene attend, kekadang rasa naik nyampah pun ada. Yo la, mana tak nye...meeting bukan seminit dua.... ( sket sgt kan ) bukan sejam.....tapi minimum 2 jam.... Ko bayangkan la dari kul 9 pagi melarat hingga 1 petang.
Mana x tepu otak ni...ntah apa le deme suka benor ngan meeting ni.....

Bila balik rumah badan pun sangat letih kerana produktiviti tersimpan jer...
Letih sebab kene duk diam, dengor orang2 bercakap (diri rasa mcm x berfungsi) ko rasoooo....xkan!

Ermmmm aku masih mencari tajuk dan bahan (gambar) utk aku sertakan dlm entry berikutnya....
Jangan serik membaca, yer....

Apapun walaupun hampir sebulan bloh ni senyap sunyi....at last aku ada citer yang menggembirakan...
@last aku memberanikan diri untuk join contest Solekan dan Andaman Pengantin.....
18 peserta yang masuk termasuklah aku....
Masa diberi 2 jam....model bawak sendiri, pakaian sendiri....semua sendiri....xde sebarang yuran....

Ni dia model kita....before n after.....

 Orait makeup pun sudah...kita posing2 sket untuk collections...
Pakaian di beli sendiri....aksesori rantai tu sewa....
 Tukang makeup pun sebok nk selfie jugak....kuikui....
and last.....keputusannya....
*
*
*
*
*+*
*
*
******





Syukur alhamdulillah...rezeki kami....
1st step untuk komersil kan bidang ini.....baru boleh

OPEN for booking.....
wssp or sms : 019-564 5970 ( iLa)
Makeup mampu mengubah wajah anda.... =)

No comments:

Post a Comment