Friday, May 30, 2014

Makeup Nikah Ainor & Pertandingan Solekan dan Andaman Penyertaan Kali ke 2

Huh, lama sungguh x update blog...kje giler punyer giler kan...
So at least the lattest....Last week, bermula la job wedding untuk musim cuti sekolah yang dah nak bermula...
Kali ni customer ni ambik pakej gambar, free makeup...
And dia pilih untuk guna khidmat aku yang x seberapa ni ... huhuhu...
Ladies and gentelman.....i produce....Ainor.....
BEFORE & AFTER




2nd story....
Aku masuk pertandingan Solekan dan Andaman untuk kali ke dua....
Kali ni adik kepada Zila yang model pertandingan sebelum ini...
Dia offer diri untuk jadi model aku....
Aku x kisah pun...janji ada model....
Tujuan aku masuk pertandingan ni terutamanya adalah untuk menimba pengalaman...
Mengasah kemahiran yang ada...kalau x penat je masuk kelas bayar beratus ratus kan....
Kali ni model aku 'Sira'
 BEFORE & AFTER





Photo by : Ilashphotographer
Makeup by me : iLa
Kalau ada yang berminat nak menggunakan perkhidmatan kami boleh terus ke FB tu...
or
019-564 5970



No comments:

Post a Comment