Wednesday, April 13, 2011

D.E.B.A.R.A.N ...ABPBH 2010

Hasil daripada lens baru yang enCik hubby beli....inilah dia, dirakamkan wajah-wajah artis yang menjadi pujaan ramai. Aku pun excited jugak, ye la kan tengah ada peluang ni. Ambik gambar sampai puas hati...kalau x jangan nyesal kemudian hari. Cuma sedikit KECEWA sebab BUKU AUTOGRAPH aku TINGGAL siooot...
Buku tu siap bawak dari kampung lagi...hahaha, nak tau apasal???? Aku ni memang suka bab-bab jumpa artis ni. So masa kat kampung kalau ada peluang memang pegi la, tapi masa tu x leh la bebas sebab bawah umur. Ada dikalangan artis yang penah aku jumpa, ada SIGN kat bulu tu...bukan tipu tau. Nantilah aku buktikan..huahuahua. 
KECEWA sebab masa ni memang ada peluang untuk mengabadikan tandatangan artis tu bagi penuh buku autograph aku tu, tinggal la plak....sedey je la....sengal!
Gambar curik,hahaha masa orang duk kerumun Zizan...

Gambar ni di ambil semasa sebelum MELODI bermula

Dira - kini pengacara Melodi menggantikan tempat Farah Fauzana

Siapa ni...ce citer ce citer....Anuar Zain....

 Menikmati kecantikan Lisa Surihani terserlah walaupun hanya make-up natural
TQ sebab tengok camera i..
Anuar Zain yang rebonding rambutnya...

Masa ni Fifi (Irma nama sebenar) tengah bersembang dengan Dira
Tu pasal memek muka cam gitu

See? x caya lagi....tengok yang ni plak

Kan....dah kata dah memang cantik...Lisa ni kecik molek je orangnya....macam aku dulu : > ye ke?

Kakak nk nak tuoch-up sket sebab nak masuk Melodi

Apa lagi...bersiap untuk Majlis Malam ABPBH 2010 plak...lets go bebeh!

No comments:

Post a Comment