Monday, September 19, 2011

Bulan Artis Kawen

Ntah kenapa wat masa ni xde mood nak buh entry pasal aku....
ermm.....angin apa yang melanda pun aku x tau....

Apapun, aku just nak buh sedikit photo-photo perkahwinan artis baru-baru ni...
Bulan September ni menjadi pilihan para artis bagi melangusngkan perkahwinan mereka....
kira top la bulan ni berbanding bulan-bulan yang lain...
Walaupun artis-artis ni xde sangkut paut pun dengan hubungan pertalian darah dengan aku,
just aku nak berkongsi gambar-gambar kawen diaorang...
sebagaimana yang korang tahu, aku minat dalam bidang ini...
Suka tengok baju-baju kawen...make-up cantek-cantek...
Possing sana sini.....Tapi gambar yang tertera kat sini bukanlah hasil 'tembakan' aku....
Ni aku pun ambik kat web-web yang lain....
Hasil-hasil keje kami (suami isteri ada di) ilashphotographer2u.blogspot.com

Perkahwinan Ashraf Muslim yang telah selamat menjalankan majlis nikahnya di Mekah....
Moga berkat untuk selamanya...warna yang digunakan sama seperti Majlis Pertunangan mereka sebelum ini.

sumber : beautifulnara.com

sumber : beautifulnara.com

Majlis Pernikahan Azad dan Eira pun baru je berlangsung pada minggu lalu.
Mengenakan busana berwarna putih..menampakkan keserian di wajah kedua mempelai ini...
Make-upnya pun cantik....



semasa persiapan untuk shoot pre-wedding.







Cooming Soon...



Bila tengok gambar-gambar kawen ni, rasa macam plan nak cari baju kawen balik je utk annivesarry nanti...
Best dapat pakai baju cantek-cantek....wat outdoor session....
Berangan tak sudah....
Kat bawah ni gambar Farah AF dengan Nurul Syuhada (Pengacara Majalah 3) tu...
Diaorang ni kawen bulan-bulan lepas....


 sumber : G.I Photoshoot


Majlis Perkahwinan Nurul Syuhada (Pengacara Majalah 3)




sumber : http://www.hasrulhassan.com/2011/07/selamat-pengantin-baru-nurul-syuhada.html

Apapun Allah telah menjadikan manusia itu secantik-cantiknya...
Peliharalah ia sebaik mungkin....
Kerana kita di ciptakan dengan begitu istimewa di sisiNya...

No comments:

Post a Comment