Wednesday, April 25, 2012

Aku Tak Tahu Nape Jiwa Aku Selalu Kacau

Sejak daripada minggu lalu lagi...
jiwa aku sering diganggu dengan agenda yang bukan-bukan....ntah apa yang datang mengganggu ...
Ia bagai meresap di dalam jiwa aku mengatakan perkara yang buruk-buruk sj....

Terkadang menjadikan aku seperti tak keruan...
Aku tak tahu nak mengadu pada siapa...enCik hubby???? Dia dah tak mampu nak menjawab
setiap persoalan yang sama berulang kali....
Aku rayu kepada MU ya ALLAH....jauhilah aku daripada segala keburukan.....
Tenangkan lah hati ni ...jauhilah hati ini daripada memikir perkara yang bukan-bukan....
Tolong la aku hambamu ini yang lemah....
Berilah aku ketenangan seperti terdahulu sebelum aku menjalani semua ini....
Ia sangat berat .....
Aku berlindung denganMU ya Allah.....sesungguhkan engkaulah yang berkuasa ke atas semua makhluk dimuka bumi ini.....

No comments:

Post a Comment