Wednesday, July 4, 2012

Bosan Balik KL kali ni

Aku baru je balik dari KL semalam....
Kali ni balik agak bosan....hahahaha mana tak nye selalunya bila balik sana mesti ke sana la jenjalan
Window shopping la....perabis duit sana sini...
But kali ni just setelkan hal gambar dan duk kat umah jer....
Membosankan.....tambahan plak Isnin dan Selasa aku berpuasa....
Lagi la terasa bosan bila orang lain dapat jamu nafsu dengan makanan....
Aku just ambik bau je....tu la padahnya kalau tak ganti puasa awal-awal....
Kesimpulannya hari ni badan rasa xsedap macam tak sehat...hadoi!
Mana tak nye masa kat KL ritu Emy, Ibu Abah dan mula selsema la...Emy siap demam tak bangun....
Semalam plak hujan masa g avon....
Sah-sah virus dah cuba manja-manja dengan aku.....Tolong lah....aku tak sudi....


No comments:

Post a Comment