Tuesday, January 15, 2013

Bila Aku Jadi MAMA AH SENG

Assalamualaikum
Mula-mula aku kenal si dia ini masa nak mintak tolong wat keje2 hamper.....
200 paper beg kene siapkan....
Si dia ni student praktikal kat tempat aku keje....
Macam biasa, arahan staf kepada student praktikal...
" Minggu ni bawah sape ek...? Nak pinjam untuk tolong wat hamper" (mcm ni la ayat lebih kurang)
" Minggu ni bawah Pasar Tani "
Dengan jeritan separa kuat...." en waaaannnnnnn, nak guna tak bdk praktikal ni, saya nak pinjam jap tuk wat hamper "
Lalu si dia hanya menurut perintah saja....malu-malu...hahahaha
Maklum je la x besakan....apapun rajin dak ni....dia buat sampai siap...
Dari malu-malu...jadi tak tau malu....
Hahaha, biasalah aku dgn dak praktikal selalunya kamching punyer....
Sbb aku pun ada sindrom bebudakkan....so usia tu mcm x kene....hahahaha
Tak lama, we all mula rapat....biasalah bila dah kenal, tercinta plak (hadoi punyer ayat)
Siapa dak ni yang aku maksudkan...? Nama dia zureen....@ Yuyeen....nama glamer AH HONG....
Dia yang mana satu? Meh aku nak promote sket, dia yang kontrol ayu tu...sangat ayu kan....padahal dia x mau nampak ladies katanya...hahahadia yang bertudung krim. Ni masa majlis menambahkan kolestrol bersama Maya...dak praktikal jugak yang pakai serba hitam tu.....majlis ni kami yg anjurkan sendiri sebab kami je yang sudi menambahkan kolestrol...hahahahagambar memang macam tu jgn perbetulkan skrin anda....

Bela dah terapat mulalahbergonjeng sesama...maklumlah kami seia sekata....walaupun antara kami jarak umur belasan tahun.....gambar kat atas tu adalah gambar berkomboi g majlis orang kawen....sakan memasing..
Yang ni masa jamuan raya ritu....
Kategori melaram...hahaha, koir ni.....nk hilang neves tu yang jadi gini.....
Masa jamuan raya ni jugak la pirst time aku bergambar dengan ini budak....hahaha, jgn marah Ah Hong ek....apapun lupanya wa la lendah dali lu arrrrr.......tp dalam pemerhatian aku la, si yuyeen ni memang suka pakai baju ala-ala polos gitu.....itu adalah trademark dia....tul tak yuyeen...?
Kat bawah ni plak, kitaorang wat program promosi di Pasar Tani...ni la dutu2 pasar tani sebenarnya.....
Aku tukang tengok je, diaorang ni la yang berempas pulas bekerja...thank you u all.....
Dari sehari ke sehari...kitaorang semakin rapat....dari si yuyeen ni bilang hari dah x larat nak wat latihan praktikal kat sini hinggalah dia rasa 'aik, dah nak habis dah....'
begitulah betapa cepatnya putaran waktu.....
Yezza paling seksi bila hari terakhir si yuyeen kat sini, kami duk bawak ke Tesconak cari hadiah untuk dia. Punyalah payah maklum je la budak ni bukan ladies kannnnn.... =) so kami rasa lebih bermakna kalau kami bagi kain untuk dia pakai...n for sure dia suka warna ala2 kasap gitu......so inilah kainnya......
memang sempat beli , buat pakatan rakyat untuk membawa si dia ke tempat lain...hahaha
So ikut pilihan aku la nampak gayanya, sebab wa mau tgk lu nampak cantik di pandangan mata wa....hahaha bukan untuk lu tgk lu menawan...kuikuikui....


papepun...harap lu suka, x serik kawan dengan wa dan adik lu.....moga kita terus berhubung.....
lu cpt doakan wa dapat baby k....olang kata doa lu mustajab,.....hahahaha....
"Kalau stress ingatlah mama ahseng, pasti lu lagi stress....huhuhu"
baca boleh percaya jangan.... =)
Good luck dear.....



No comments:

Post a Comment