Friday, January 18, 2013

Pelbagai Cerita Berbagai Episod

assalamualaikum
.....huhuhuhu....mungkin ada yang tertanya (ye ke adA?) nape la dah lama sangat aku x update blog....
sejak balik MAHA aku kene siapkan proposal utk mintak bajet bagai...ada program buah bermusim kat sempena Pembukaan agromal....pastu aku straight cuti sampai hujung tahun.....
Listing peristiwa yang nak diceritakan tapi tak tahu nak citer yang mana dulu.....

1. Pembukaan Agromall, RTC Perak.
2. Rumah dah Siap!!!!
3. Pindah Rumah Yang Sangat Memenatkan.
4. Kami @ Pameran Perkahwinan dan Fesyen
4. Hangatnya MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 @Agromall RTC Perak.

Kat sini kita cite dulu pasal Program Semasa Pembukaan agromall last year....
Program ini berlangsung seminggu sebelum masuknya tahun 2013. Sebelum tu aku kene attend segala meeting untuk dapatkan bajet...n alhamdulillah, bajet lulus RM20k utk 2 program. Walaupun x banyak yang diluluskan tapi bagi aku, satu pencapaian...bukan senang aku kene buat paperwork dalam masa 2 hari ....

Masa pembukaan agromall ini, serentak dengan pembukaan pasaraya mydin . Memang ramailah yang hadir....penat sebab kene duty......tapi dapatlah jumpa upin dan ipin....jumpa mister coco crunch....

Tengok diaorang ni macam biasa je kan...anyway, bila tengok live....cute sgt...semua orang duk serbu x kira budak or mak budak, pak budak...segala status pun duk berkenan kat dia ni.....kitaorg pun duk serbu jugak.....hahaha, masa ni jugak kene duty untuk pertandingan-pertandingan yang kitaorang buat....letey....muka pun sudah berkilat....
Lepas tu jalan-jalan dengan Mira, jumpa la mister coco crunch....sempat juga bergmbar n paling tak sangka ada gak artis yang datang sini. May be dia berhenti di hentian sebelah simpang pulai tu...tengok ada fiesta yang sedang berlangsung , cuba jenguk n x sangka dia datang ke tempat makan durian....
Giler besar kan bear ni....

Ambik peluang untuk ambik gambar...hehehe....Retis yang pertama datang Agromall....
Pembukaan ini so far ok...just penat sket...dan malas sket....malas sebab wat keje x ikhlas, hehehe sebab aku x minat sangat dengan keje2 ni...so kerana tu la jugak jadi macam malas...tp nak buat macam mana, orang bukan nampak kecenderungan kita lebih ke arah mana kan.....
See next episod....

No comments:

Post a Comment