Friday, March 1, 2013

Kami Masih Berdua....

Salam Jumaat buat semua pembaca....

Ermmmm dah masuk bulan Mac 2013.... cepat masa beredar, begitu juga dengan putaran umur aku....
Merancang untuk preggy kembali sudah pun mencecah 2 tahun sejak berpindah ke Perak
Namun rezeki Allah swt yang tentukan....
Kami terus berusaha...terus berdoa tanpa jemu....
dan sehingga saat ini, kami masih berdua......

Mungkin pernah ada yang membaca kisah sadis yang pernah aku lalui...
Bila aku akan dipanggil mama....
Aku juga pernah minum air dari buah zuriat yang ramai yang menyarankan tentang nya
dalam usaha memperolehi zuriat...
Mungkin tak de entry tentang jawapan tentangnya....
dan sekarang dah ada jawapannya...masih tiada....entry blh di cari di Label KISAH AKU

Terus menanti tanpa jawapan yang pasti......

No comments:

Post a Comment