Wednesday, May 15, 2013

Mengumdi Kali Ke 3 - biru jariku.....

5 Mei yang lalu telahpun berlangsungnya hari pengundian bagi menetapkan kerajaan Malaysia.....untuk kali ini adalah kali ke 3 aku melaksanakan tanggungjawab aku sebagai rakyat Malaysia...mula-mula yang 1st masa umur 23 tahun....second umor.....28tahun....n kini....kira sendiri le...malunak ngabo kan.... =)
Tempat masih sama sebab alamat IC x tukar lagi......kalau last minit tukar nanti diaorang kata pengundi hantu plak kan....so aku mengundi di Kampar manakala enCik hubby di Kuala Lumpur. Kami separate la.....
Orang duk hebih sana sini kaler / dakwat yang di kenekan di jari tu blh hilang.....
Yang akuplak OVER....memang xmau hilangkan....lepas kene salat tu kan....siap tiup bagi kering hahahaha.....aku tengok ada yang lepas memangkah ke terus carik tisu dan lap jari tu.....memang la ada yang keluar sebab masih basahkan...tapi percayalah kata area kuku masih ada urat2 yang hitam....(aku sampai la ada). Cadang nak mintak kat akak yg jaga tu...blh x buh macam inai....tapi malu plak...so dia kalerkan kuku aku macam gini.....

Ni selepas basuh sebab nak g toilet kira-kira sejam kut selepas mengundi.....kat atas kuku dah cair.....cantik plak birunya dalam ni.....

Pemandangan sebelah belakang.....kalau buh penuh sampai garisan tu kan best.....hehehehe, gtai! Apapun masa tu agak jemu menanti enCik hubby balik. Boring xde dia....sib baik enCik hubby cepat jugak sampai....dalam tengahari dah sampai.....

No comments:

Post a Comment