Wednesday, September 3, 2014

Follow Instagram Kite!!!

Assalamualaikum....

Hai korang....sebenarnya hari ni kepala ada ting tong sket....ntah apasal ntah....
So ambil inisiatif untuk mengupdate blog....walaupun mata ada mau pejam suda....

Jom kita singkatkan....
Aku sebenarnya dah ada instagram...may be korang penah baca tentang aku masuk contest perfume yang dapat dinner dengan Scha Alyahya tu....pada masa itu la wujudkan akaun instagram or ig ni....
Tapi aku x penah pun nak war-warkan...betul tak...
 Lets me introduce.....
Ini adalah akaun ig saya.... fazilamzairy
Jom follow i....huhuhuhu....

Setelah akaun ig ini dibuka....tetiba aku terpikir pasal cita-cita....
Dulu kecik-kecik ada cite2....
5-12 tahun nak jadi penyanyi ~ penysyarah
13 - 19 tahun nak jadi wartawan penyiaran - penulis
20 - 23 tahun xde cita-cita...xde haluan....
23 - 27 tahun cita-cita nak kumpul duit untuk kawen
28 - kini...bercita-cita untuk dapatkan zuriat......

Secara random la....but bila ada instagram ni terdetik aku untuk bercita-cita menjadi MUA yang berjaya seperti zulfazli, nurul syukor, epie temerloh.... dan nama baru amy touch....
Kagum dengan bakat yang mereka ada.....dan aku harap skill yang masih tergapai ini mampu dilatih dan dikemaskan agar berjaya seperti mereka....
Kerana itu juga la ada susulan page Aura Ilash Makeup tu.....
Kini aku sedang membuat album profail diri dan koleksi hasil karya ku sendiri....
Walaupun aku masih bertatih, namun aku harap dunia mampu memberi aku peluang dan peluang untuk melangkah maju ke hadapan....mungkin kini ia satu angan-angan, akan datang mungkin satu genggaman siapa tahu kan.....

Jom support saya.....
Doakan kejayaan saya yer....
Sekiranya ingin mendapatkan perkhidmatan saya....jangan malu2 nak roger 019-5645970 ila...

No comments:

Post a Comment