Wednesday, October 1, 2014

Makeup Adik x-Praktikal Bertunang

Salam...
Huhuhu...ikutkan setakat ini setiap minggu x duk diam...
Bukan pasal banyak job...tp ada je aktiviti dan hal yang perlu di uruskan, dah macam x cuti pulak...
Selepas minggu makeup talent ritu.....
Aku dapat job makeup adik praktikal ni , Azila....
Azila ni pernah jadi 1st model aku masa 1st time aku masuk pertandingan solekan dalam tahun ni...
Kalau korang ingt meh aku buh sekeping


Ingatkan.....
And alhamdulillah...dia bertunang pada 20.9.2014 yang lalu dia hire aku as a MUA dia...dia kata dia dah biasa dengan aku dan di suka makeup aku....
So aku pun berbesar hati la utk menghasilkan hasil sentuhan aku .....
dan pada hari yang sama sebenarnya pakej aku siapkan kakak dan adiknya juga.
Adik dia pun pernah jugak jadi model utk contest yang aku join...
Jom kita tengok makuep tunang si zila ni


Zila kata nak makeup simple jer....eyelashes pun x pakai....kening x trim pun...xguna gam pun....
Hide je guna pape yang patut.....

Bertemakan frozen.....cantik adik beradik ni.....baju dia tempah sendiri and lace tu dia jahit sendiri....aksesori kepala aku punya sendiri....ritu beli utk pape hal senang....dia org 1st yang pakai....

Ni dia adik beradik....kakak dia sedang mengandung 7 bulan dah...dan yang kanan tu adik dia sira....
Kawen nanti katanya buat di Pahang mungkin xde rezeki aku nak makeup dia lagi.....
Insyaallah ada rezeki, and kalau sudi zila blh hire akak utk majlis bertandang.....

Bagi sesiapa yang berminat untuk mendapatkan sentuhan ku....boleh wssp 019-5645970 ila atau utk melihat hasil hasil yang lain boleh ke www.facebook.com/Ilashmakeup

No comments:

Post a Comment