Monday, April 27, 2015

Saya Seorang Yang Sangat Sebok Lately Ni...menci!!!

Udah lama sesgt aku x update blog ni...mcm2 cerita ada....aku x sempat...
Nak curi masa pun x sempat jugak....ya Tuhan...memang sangat memenatkan...
Anyway sekarang ni alhamdulillah job utk majlis-majlis perkahwinan tidak putus-putus...
Walaupun aku ni newbie...so far aku mempertaruhkan kepercayaan orang terhadap aku...

And skrg aku sedang membuat persiapan untuk perkahwinan adik ipar aku tidak lama lagi
Mei 1st nikah dan 3rd mei Majlis Resepsi....
So far baju aku sendiri belum siap lagi....

Nanti aku akan update apa yang aku buat utk persiapan perkahwinan adik ipar aku ni...

Jom kita update sket pasal mekap...
Job kali ni diberi oleh Butik Shaadi di Kampar...busana pengantin bawa dari Kuala Lumpur.
Mekap ini untuk majlis bertandang.
Kalau tidak silap, Ina ni adalah seorang doktor seperti yang diberi tahu oleh pemilik butik. Tapi Ina xde ckp pape mengenainya...cuma dia bagitau dia bekerja di Hospital Klang.

 Cantek dah Doktor kita....
senang bekerja dengan dia....
Kening aku x trim ya, just kemaskan aja....mungkin majlis sebelah dia MUA sana dah trim kut...



No comments:

Post a Comment