Tuesday, June 23, 2015

Salam Ramadhan Semua !!!

Assalamualaikum...
Nampak dah bebulan aku tinggalkan blog kesayang ni padahal dulu aku duk sebok buat blog sebab nak mengisi kekosongan di hati....
Apapun jangan serik, aku masih minat nak menulis,....byk cerita yang nak dikongsikan tapi aku tak dapat nak realisasikan dlm penulisan anggaran tekanan kerja tahun ni yang sangat berbeza..
Apapun alhamdulillah, semuanya rezeki untuk aku....

Macam mana dengan korang punya permulaan puasa...harap semua ok belaka...
Cuma aku bulan pose kali ni macam blur2 sket....
Nak makan apa x tahu...persiapan baju raya kalau sebelum ni 3 bulan before dah hantar, and sebulan before raya baju dah siap dah dalam 3-4 pasang....
Tahun ni??? Apapun xde...hahahaha....giler teruknya aku kan....

Tunggu bonus masuk....hahahaha
Ritu ada la beli satu dress zawara...ni dia...kaler pink, blh kut pakai time raya...sbb enCik hubby pun ada baju melayu kaler pink...so blh match kut....

Tetibaaaa......zawara keluarkan design baru utk raya....
alamak alamak alamak alamak....OMG!!!!

Stress mak.....kakak pulak kata kawin anak dia nanti tema purple....ada pulak kaler purple kat sini....
Terus jiwa memberontak nak beli...haduhhhh ni la masalahnya pempuan....(xsure la korang ada persamaan jugak kan...kehkehkeh)


Dapat satu pun baju raya so far ok la kan...
Aku pun x vouge mana pun udah tua katakan.....dan utk pengetahuan u olls....ada dress zawara yang aku beli tp x pakai lagi....tahun lepas punya.... =)
Agak-agaknya bila nak pakai?????

No comments:

Post a Comment