Thursday, December 29, 2011

Hadiah Annivesarry ke 4

 Dah ke 4 tahun hidup bersama dah non idea untuk mencari hadiah or nak wat suprise untuk enCik hubby... so macam mana lagi bertahun-tahun akan datang ???? Untuk kali ini, enCik hubby tanya aku nak apa sebagai hadiah annivesarry....so memang aku sangat mengidamkan purse CR ni....tapi aku tahu mahal dan kesian kalau aku mintak pada dia....

Dengan itu, aku jadikan undian dalam banyak-banyak barang .... memang rezeki untuk aku mungkin. memang dapat purse ni....walaupun annivesarry pada 13 Disember 2011 lalu....tapi belinya baru je lagi masa kat Melaka last week (ke melaka lagi hahahaha).... beli kat Mahkota Parade. Cuma aku je yang masih belum membeli sebarang hadiah untuk enCik hubby....sebab dia tengah pikir dia nak apa.....kuang kuang kuang

Untuk pertama kalinya menggunakan purse berjenama dan berharga ratusan....serius, sebelum ni tak penah pun...pakai yang mana ada yang mana rasa cantik.....aku harap kali ni pakai sampai koyak kut....sebab mahalkan.....walaupun ada gambar-gambar sket kat badannya...tapi aku suka! janji suka , apappun boleh...

Terima kasih enCik abang...nanti kita pegi beli barang abang pulak ek! =)

No comments:

Post a Comment