Monday, May 28, 2012

Ada Orang MUAL Dengan Entry Saya

Sebenarnya aku jarang untuk lihat apa-apa komen terutamanya bagi entry yang lepas....
Namun tadi tergerak hati untuk lihat post komen....
Rupanya ada jugak insan yang tak puas hati dengan entry yang saya post....
Serius tak sangka ada yang MUAL....kesian kat orang tu....
Tapi tak berani pulak memamerkan diri sebenar....

Apa yang saya ingin jelaskan di sini...
Aku tidak pernah untuk rasa bongkak dan takbur + belagak ke apa ke....
Apa yang tertulis kat entry aku hanya bermaksud, aku tak menyangka aku boleh kelihatan demikian di dalam gambar tu....sebab aku sedar, aku aku hanya manusia biasa-biasa....
Kalau aku ni memang MELATOP confirm-confirm la aku dah jadi artis!!!!!
Mungkin tajuk entry KEKADANG PERASAN MACAM ARTIS tu telah disalah tafsirkan sesetengah pihak...
Hakikatnya...mungkin gambar terlebih cantik daripada orang sebenar...
Syukur kepada Allah kerana menjadikan aku sebegini rupa yang sempurna sifatnya...alhamdulillah..... (petikan dari entry tersebut)


Kat situ pun aku dah nyatakan....gambar yang lebih cantik dari orangnya....
Namun aku tetap bersyukur kerana Allah telah menciptakan aku dengan sempurna sifat...
Salah ke????
One more....aku rasa ni blog aku....
Aku berhak untuk tulis apa saja....tak mintak sape2 baca pun....
Just sebagai catatan aku....nak baca, baca...tak nak sudah.....
Bukan nak mengeruhkan keadaan...tapi apa yang aku nyatakan inilah segalanya....

Untuk semua para pembaca....aku tidak berniat untuk riak...
Aku tak kata...orang yang kata....
Cuma fahaman orang yang berbeza....sedih dibuatnya....

* Lebih  baik berdiam dari berkata apa-apa.....


No comments:

Post a Comment