Wednesday, May 30, 2012

Hanya Untuk Pakai Sendiri Jer

Assalamualaikum
Ada sesetengah orang familiar dengan brand AVON ni....dan tak kurang pula ada yang kata tak familiar...
Masa kecik-kecik dulu...aku dah dengar dah pasal Avon ni....dan masa tu mak pun ada jadi dealer...
Masa tu dutanya Norkumalasari....
Setelah itu abang aku jugak penah jadi dealer walaupun dia lelaki...but tak salahkan...
Aku ni selalu la jugak membeli produk-produk Avon ni....
Cuma satu masa tu abang pun dah tak aktif membeli...aku pun x beli la...
Hari tu tekad la untuk jadi ahli sebab senang aku nak beli barang kan....

Tak sangka plak ada opismate yang lebih kurang macam aku suka guna produk Avon
Ada yang kata produk Avon ni tak sEKELAS or tidak berkualiti dengan Mabeline....Revlon....
But pada aku...sama je...cuma Avon tidak ada jualan melalui kiosk sendiri...ia hanya untuk direct selling....
Banyak juga jenis perfume avon yang wangi-wangi....
Scha Alyahya juga merupakan duta wangian Avon

Neelofa plak duta bagi produk kosmetik....jualan setiap kempen menggalakkan.....
Daripada suka-suka...blh jadi banyak plak jualannya....
Apapun aku tidak berharap ia sebagai satu pendapatan...tapi sekadar seronok mengisi masa lapang....
Namun kalau diberi peluang teringin jugak nak berjumpa dengan Scha dan Neelofa....huhuhu
Tapikan kalau ada modal memang aku teringin nak bukak Butik Avon ni....
Senang jadi bos..hahaha
Kadang-kadang tu aku berkongsi dengan customer wedding....
Aku jadikan produk avon sebagai gift untuk customer aku....


Kalau dapat jumpa, terpaku kut tengok kecantikan diaorang ni.....

No comments:

Post a Comment