Monday, July 15, 2013

Edisi Ramadhan Al Mubarak

Assalamualaikum....salam Ramadhan dan selamat pagi
Ha, rini pepagi dah ada mood sket nak menulis.....
Mana tak nye, start dari hari pertama berpuasa....aku tidak berapa sihat....perit tekak...
Lanjutannya la haruslah selsema, sakit satu badan dan kini terbaru BATUK.....
Apapun badan dah x lenguh2 dah....ada mood la nak wat pape kan....
Ermmmm sebenarnya nak tulis pasal aktiviti bulan Ramadhan ni confirm tima raya nanti, sebab ada mcm2 aktiviti kan....so apa misi untuk menulis hari ini????
Teeeetttttt! Kita sembang secara rambang je la kan......

Mula - mula.....
Gambar Pengantin.....
Alhamdulillah , dah hampir semua gambar pengantin kami siap.....siap edit, siap dari kilang.....
Dan dah ada pun yang ambik....mestilah sedara mara nak tengok gambar korang kan.....
And harap rezeki kitaorang masih ada lagi bila disambungkan dengan orang - orang yang melihat gambar tu, insyaallah.....
Antara yang Latest...


selanjutnya di blog photography dan FB kami di sini


Minggu pertama berpuasa....
Mcm yang aku katakan tadi....x brape sehat....
So semuanya ala-ala jerk.....xde la giler membeli atau makan.....
Ada harapan kah untuk turun berat badan....??? Hahaha....wat masa ni tiada apa gambar yang aku snap untuk menu2 berbuka or menu bersahur.....akan datang mungkin =)
Kemalasan yang melanda di saat berada di opis...giler malas!!! Dengan badan yang lenguh2 memang malas. Padahal ada beberapa paperwork yang aku kene siapkan termasuklah SOP pasal protokol....haduh , time bulan pose le pun yang ada masa untuk wat itu semua, dah malas pulak.....
Apa yang rajin....mula2 kita lukis ikut tangan kita....
Pastu aku wat corak inai untuk lukis kat tangan...hahahaha
Sebab tetiba rasa nak buat inai untuk pengantin pulak....mula try tu masa pameran pengantin yang lalu....
Walaupun booth kami tidak lah sangat dipenuhi dengan orang sampai beratur untuk lukis inai...tapi ada la jugak kan, hahaha yang percaya aku lukis....siap masuk kursus lagi tau! x caya????
Nin dia buktinya.....

mula mula kene lukis corak kat lukisan tangan....
tiru dgn gbr contoh

pastu bila siap mula lukis kat tangan sendiri

N kita kene lukis pulak kat tangan kawan kita ikut corak yang dia lukis
hahaha tu yg payah tu

Bila inai dah kering, yeay! Dah dapat sijil......ni dia jurulatih inai kitaorang....hahaha
Diiktiraf ok ada sijil.... =)
So sesapa nak inai pengantin boleh la....roger2....

Percubaan di pameran pengantin....

Mengemas rumah....
Baru nak setel sket umh tu....tetiba bapak datang bawak segala barang aku dari rumah dia
Hadoiii.....terus jadi banyak barang balik....sakit pinggang dibuatnya....
Mungkin sejak ritu aku buh gbr umh aku yang baru siap....tapi sampai skrg aku masihx buh gbr umh yg direnovate kan....choi! insyaallah....aku akan buh, selalu disemakkan dengan keje2 lain so xdpt nk kumpul photo lagi n rmh xhbs clear sebenarnya...that why la x buh lagi gambar....
Terkejutkan......pindah on Disember 2012...smpi skrg dah nk setahun balik pun x siap2 lagik...hehehe
Sabar erk.....wokey la
Dah lama aku menaip ni, keje kat opis ni x bebuat pun lagik.....
jumpa lagi....peace!




No comments:

Post a Comment