Tuesday, July 23, 2013

Sabar, ni Bulan Ramadhan

Pepagi lagik dah ada sorang ni datang, maklumkan atas arahan orang lain untuk suruh aku pindah partition....
Huh! Ntah nape plak nak suruh aku pindah ntah....
Kononnya nak letak orang teknikal kat sini....
Dari dulu dah duk kata macam tu, dan aku wat degil tak nak pindah....
Ni skali lagi isu tempat kerja pun nak dipertikaikan....
Korang tahu tak korang buat aku jadi benci....ye la, kalau bukan pasal dengki tempat aku ni sangat selesa
privacy lebih....nak tengok FB pun boleh.....
FB time keje...? Ada aku kesah...janji keje aku siap walaupun aku melayari FB...orang lain duk tengok FB siap niaga lagi x de plak kene pindah tempat ke...????

Sabar sabar sabar ila.....ni bulan Ramadhan....
Ok....klu korang nak tahu tempat yang aku diarahkan untuk berpindah itu adalah tempat yang lapang dan terang benderang...sakit mata! Dan kalau-kalau kain terselak pun,semua orang boleh nampak.....
Serius aku benci!!! Bila dah dapat balik kampung, benda2 bodoh macam ni plak yang aku kene hadap kan....
Selalunya aku susah nak buat entry2 arah cam gini kat blog aku....but at last, aku tewas menahan perasaan aku....x kesahlah apa orang nak kata, apa andaian orang terhadap aku....
Aku manusia biasa, ada hati ada perasaan ada hak untuk dapatkan privacy sendiri.....ada hak untuk dapatkan tempat yang selesa untuk bekerja.....
So sekarang aku benci, macam mana....
May be la aku akan pindah ke tempat yang di arahkan, bukan takut....tapi protes!!!
Aku akan still bukak FB....still buat apa yang aku nak...so what??? Nak hantar memo plak....

What ever.....

No comments:

Post a Comment