Wednesday, August 13, 2014

Insyaallah Rezeki Kita Ada Di Mana-mana....

Hai...assalamualaikum...
Sejak Raya Aidilfitri yang lalu....aku ada memasang niat....
Niat ke arah yang lebih baik..insyaallah....
1 daripadanya....personaliti diri.....may be ada sedikit berubah....nti klu ckp org kata riak, x baik pulak...
Yang cerita dapat dosa...yang salah anggap share skali....
So biarlah yang baik tu kita simpan k...
Yang pasti umor aku ni makin meningkat...so penampilan bg aku perlu lebih di titik beratkan...
Biarlah nampak kemas, dan berpesonaliti....selain daripada menutup aurat....

Tapi xtau mampu ke x utk buat agar x nampak terlalu tua...tua seiring dengan usia..
Walaupun usia itu adalah angka semata...
Hahahaha...nk pakai contact lens...best suka...tp x pandai pakai...mata pun jenis kering....
Agak-agaknya lari tajuk x...???
Hahahaha....
Mcm yang korang tahu, aku cuba melebarkan sumber rezeki ke dalam bidang solekan pula...
Apapun mmg skrg ramai yang jadi MUA...mcm2 skill yang kita dapat tgk...
Namun, rezeki ada di mana-mana kan....
Cuma mohon daripada Allah swt agar di jauhkan daripada segala sikap atau sifat iri hati kepada org lain..

Walaupun aku ni baru setahun jagung menceburkan diri dalam bidang solekan ni...
Namun aku nak teruskan juga...tanpa pengalaman, mn mungkin dapat tambah ilmu kan...
Lg pun skill x dpt nk dilatih...dan di asah...
So sesapa yang nak menggunakan perkhidmatan dr ila....dont shy2....
Roger je...insyaallah kalau xde aral semuanya akan ok...






iLa 019-564 5970

No comments:

Post a Comment