Friday, August 1, 2014

ENtry Hari Raya Aidilfitri 2014 - part 1

Salam Syawal...
Hari ni 4Syawal 1435 dah..... SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....
Maaf Zahir Batinnn....
Alhaldulillah....dalam bulan puasa yang lepas...sempat juga aku menyediakan 3 jenis biskut raya....
Biskut semperit, biskut susu dan juga biskut sarang semut...
Dua jenis tu ada orang bagi...oat tu memang aku beli untuk jdkan biskut raya....mudah....
Kali ni raya pertama di Kampar....temanya green mint....



Comel tak....hahahaha....
Aidilfitri kali ini pun kami masih berdua....Allah swt masih memberi peluang untuk kami berkepit sana sini.
Namun aku pasti Allah swt adalah perancang yang terbaik....segalanya ada padaNYA....dan
aku pasti...suatu hari....Allah swt akan kurniakan juga permata hati yang kami harapkan...insyaallah...
enCik hubby ada kata....
'kalau kita tidak ditakdirkan tiada zuriat sekali pun....abg akan jaga sayang & sayang akan jaga abang.. kita sama-sama jaga antara satu sama lain....Allah tu maha adil sayang....dia tidak pernah terlewat mahupun tercepat....ada ank belum tentu dia akan mendoakan kita di sana nanti.....tetapi sekiranya bg mereka yang xde anak....Rasulullah s.a.w. yang akan menanti kita di sana nanti, insyaallah'

[sebak]
Raya kali ni pun jumpa mereka-mereka yang mengandung.....
Rakan sepejabat hari tu be4 raya...salam peluk2 siap laga perut.....
Sepupu baru ni dah 7 bulan....aku siap jerit lagi nak peluk dia.....[ sebak.... ]
Sape yang tidak teringin kan.....ok....udah udah....

Raya pertama x ke mana pun....duduk rumah jer.....
2 Syawal...ke rumah mertua...kat Ipoh jer.....hari ke dua pun aku mengenakan dress...mmg niat dihati tuk pakai dress je skrg...berubah sikit demi sikit....aku cuba....insyaallah....
Rimau tudung kita.....dlm gbr ni x nampak lak pic baju kita....(tiada sebarang niat tuk riak atau seerti dengannya) hanya berkongsi untuk keterbukaan hati yang membaca tuk berubah ke arah yang lebih baik. Insyaallah....
Pic ni ms kat AEON...gi jalan sana dengan family mertua.....best gak bebaju gini jln kat mall. Selalunya pakai seluar jer kan....kli ni rasa muslimah sangat....
Dengan adik ipar.....tengah-tengah alam sempat selfie lagiii....
Sporting x sporting nye ibu mertuaku.....see....boleh selfie sama-sama.....
Best jugak pergi mall pakai dress bagai....
Rasa muslimah sangat..tambahan pula sekarang aku ni dalam proses perubahan ke arah yang lebih baik, insyaallah....doakan yer....

No comments:

Post a Comment