Tuesday, June 28, 2011

Ceramah Ustaz Kazim Elias

Kita tinggalkan dulu kehangatan perpindahan aku....
Sebenarnya banyak benda nak kene settel kan ni...rumah yang x hbs packing lagi....rumah sewa yang x cari lagi...keje yang x siap-siap lagi....aduh! stress....ari ni nk balik kampung, nak cari umah sewa....lets go!

Dalam pada kesibukan tu sempat jugak aku menghadiri Majlis Ilmu...yang dihadiri oleh Ustaz Kazim Elias...
Mungkin ramai yang pernah dengar dan meminati ceramah-ceramah beliau....tetapi ada jugak yang tidak pernah dengar nama dia atau ceramah beliau....
 Pihak FAMA telah menjemput ustaz untuk mengisi aktiviti ceramah bulanan di sini. Jadi aku tidak lepaskan peluang untuk menghadirinya. Selalu mendengar ceramah-ceramah beliau di CD sahaja dan kali ni berpeluang secara live dan yang penting aku nak kan buku doa-doa yang sering kali beliau katakan  di dalam CD beliau.

Alhamdulillah, program berjalan lancar...dan ceramah beliau pada hari tersebut memang menarik...tidak mengantuk kita dibuatnya.....rupanya ustaz ni macam muda...gambar ni aku snap dari jauh je.....setelah dicrop nampak la dekat sket.....

No comments:

Post a Comment