Monday, June 13, 2011

Proses Mengemas Barang

Sekarang ni mula kembali proses mengemas barang-barang samada di opis mahupun di rumah...
Segala-galanya kene plan...maklumlah ada lagi sebulan untuk semua ini. Kerja-kerja kat opis jugak kene selesaikan sebelum orang baru ambik alih keje aku kat sini.

Fail-fail kat opis yang personal punya dah masuk kotak dah...barang kecik2 ni payah sket sebab ada yang nak guna...hehehe...kalau nak tahu sehingga hari ni 6 Jun masih tiada siapa yang tahu kat opis ni. Yang tahu hanya Aisyah PA Pengarah Kanan jer....saja x nak diaorang tahu...tak nak ada ada pape majlis untuk aku seperti sebelum ini yang diaorg buat untuk kakitangan yang berpindah. Malu la, aku ni bukan VIP pun kan.

So kat opis ni...aku x tau nak mula ngemas dari mana dulu...kat umah barang-barang perhiasan banyak dah simpan sebelum ni : ), hanya tinggal baju-baju....pinggan mangkuk, kuali...periuk...ada la sket2. xde banyak mana pun. Sebab sebelum ni memang xde punggah barang sangat pun sejak pindah ke Seri Pristana ni...lagipun perabot rmh jugak x banyak sebab enCik hubby pesan, payah kalau nak pindah randah. So kalau dah ada rumah sendiri baru beli katanya....jadi apa yang ada adalah barang-barang yang memang diperlukan aja...
Rumah dah serabut..kepala pun serabut gak...

Sebahagian kotak-kotak yang telah di isi di susun di bawah tangga.

Yang ni plak kotak yang belum siap di isi. Pinggan-pinggan sedang dibalut dengan kertas. Semaknya umah...


Bilik Stor...banyaknyer kotak...apalah barang yang banyak aku pun x tau....tapi bila dikumpulkan gini la dia...

No comments:

Post a Comment