Wednesday, June 8, 2011

Mengantuk..mengantuk sangat...sangat mengantuk


Hari ni aku diserang 'mengantuk' lagi...xleh buat keje weh....tadi siap buat kraftangan lagi dari barang terbuang...Gara-gara nak menghilangkan kemengantukan yang menyerang...
Semalam tido awal je...semala jugak aku rajin, buat senarai tugas dan penyerahan tugas lagi tu....(tapi x siap pun lagi...hehehe) penat ooo kene pikir macam mana nak bagi staf baru faham dengan keje aku. Keje aku ni bukan senang...nama je wat report....sape berani meh duk kat tempat aku...try buat.....sangat complicated!

 Walau dalam keadaan macam singa ni pun kira best, menampakkan posisi yang sangat teruja bila mengantuk disorongkan bantal...ermmm best nye....bila singa macam gini, xde dah nampak kebengisannya....begitu la hakikat yang aku kene terima....aku kene stop wat keje...wat benda lain berpaedah....meh sambung wat kraftangan. Nak tahu aku wat apa....hehehe, benda simpel je.....nanti aku story di next entry....

Hari ni nak buat pun xde mood dah....kalau dapat tido kan ke bagus....kan Atan...alooo alooo comelnya....

No comments:

Post a Comment