Thursday, October 20, 2011

Desk Yang ke 5 Dunia Pekerjaanku

Selama aku bekerja ni....means keje dari status Sambilan ke Kontrak ke Tetap dalam agensi yang sama...
dah 4 kali tukar workstation...
Mula-mula masa Sambilan...penah aku buh kat entry pun kalau tak silap masa kat Unit Sumber Maklumat Pasaran

Kali ke 2 masa Kontrak di Cawangan Kualiti dan Standard....
Ni 2 kali tukar sebab tukar opis...tapi masa tu x keruan sket...so memang x teringat pun nak ambik gambar
Bila dapat Tetap..kene masuk Bahagian Industri Asas Tani, Cawangan Pembangunan Produk...

Aku ada gak buh dalam entry yang lepas2...
So yang ni yang ke 5 masa aku bertukar ke TEMAN.....
Meja baru...semua baru...tapi tempat tak le macam tempat dulu-dulu padat dengan macam-macam benda
Konon nak sikitkan barang la...so meh tengok...adakah sikit or banyak jugak..hehehe

Banyak kotak..tetap ada! Dalam kotak Double A tu ada barang. Tak keluarkan semuanya

Zoom sket....

Ni kira kemas la, sebab tak de keje

Ada koleksi keychain yang orang bagi....siap buh gambar kawen lagi...memang melampau kan..hehehe

Jangan tak tahu, aku telah bertukar unit...tetiba Pej Negeri berminat plak untuk mendapatkan perkhidmatan aku....weeeee...sekarang aku di Unit Promosi... pastilah aku ada tempat baru...yang ke 6....nanti update lain. Tak sempat berhias, tak sempat nak capture....

No comments:

Post a Comment