Tuesday, October 4, 2011

Mood Malas Nak Update

Minggu lepas baru je minggu berlalu minggu penuh kebengangan x sudah....
Minggu ni plak, ari Isnin dah di panggil oleh Pegawai Tadbir....
Menyatakan bahawa aku ditukarkan dari TEMAN ke Negeri....(opis sebelah je)
Dulu memang berat la hati, tapi sekarang ni dah tawar hati dah....
Terima dengan hati yang terbuka...redha...
Tak tahu apa la plak yang bakal ku tempuhi di situ nanti...

Aku dipertanggungjawabkan untuk memegang Unit Promosi....
Jenuh la kali ni, sebelum ni mana pernah buat program...asyik dengan reporting, belanjawan....
Berhempas pulas la aku nak kene belajar...
Apapun aku harap Allah swt permudahkan semuanya...
Mood pun menjadi malas untuk update blog ni...

Ada citer pasal aku bercuti bersama keluarga...tapi masih xde selera untuk mengemaskini tentangnya
Walaupun tempat yang dituju tidak asing dari kalian semua...cuma ingin berkongsi keseronokan dan pengalaman bagi yang ingin ke sana....
Apapun aku akan terus cuba bercerita...walaupun entah ada atau tidak pembacanya....

No comments:

Post a Comment