Monday, February 20, 2012

Bila AKU berFOTO Gediks!!!!!

Hahahaha....alang-alang sebelum orang mengata, baik aku sendiri mengaku....huhuhu
Sejak 2 menjak ni selalu plak bergedik dengan hp...saja nak kumpul koleksi memek muka....
Wat kenangan di zaman tua....
Tapi kan, ntah nape hari ini ada hari yang hati aku sangat tidak tenang....xtahu kenapa...
Pikir pasal mati je....takut woooo! Entah syaitan dari mana ganggu aku nih.

Jom tengok memek-memek muka aku dengan hp sendiri...sebenarnya aku jarang nak ambik gambar sendiri dgn hp sebab rasanya macam x cantik je....

Photo ni di ambil pada sevice kater...boring nunggu...so sj try2 ok ke snap photo ni...siap kerut-kerut lagi...hahaha sebab mengadap matahari.

Yang ni plak, tengah wat audit HPPNK dengan Jabatan Pertanian..dalam van dengan staf agensi lain. Dengan slamber badaknya aku snap gambar sendiri...hahahahaha.

Tengok muka ni, memek muka ni menggambarkan sesuatu. Ni sebenarnya tengah marah (gaduh dgn enCik hubby) Kat Sg Petani masa program MyAgrosis.

Bila dah baik terus jadi muka gini...hahahaha....comel je rasa (perasan sungguh)....hehehehe...


Masa perjalanan nak pegi makan masa kat Melaka Dis lalu

Kat pantai (pangkor)
Aik, Ezani masterchef la....hahaha betul ke? tengok sket....
Bukan kut....


Sah bukan...hahaha, enCik hubby la kata macam seiras....



Lastly berposing dengan cermin sepoh hengget ni.....kat Jeti Pangkor....

No comments:

Post a Comment