Thursday, February 9, 2012

Perkahwinan Budeeman & Ana

Minggu lepas bersempena cuti Maulidur Rasul...kami suami isteri attend majlis perkahwinan budeeman & ana kat Tg Rambutan....budee ni kawan kepada enCik hubby dan sekaligus jadi kawan aku jugak...kenal budee ni sebelum kitaorang kawen lagi....
Anyway, photo ni bukan kitaorang yang shoot....tapi www.jabbeproduction.blogspot.com
cantek2 photo yang diaorang ambik...berbaloi la untuk majlis perkahwinan...
Orang kata gambar untuk kawen biarlah puas hati sebab ia kenangan besar dalam hidup seseorang....
Tahniah kepada Jabberproduction....moga dapat job lebih banyak lagi lepas ni...
Saya bukan cilok ini gambar....saya ingin mengabadikan gambar yang cantik ini di blog saya....maaflah kerana saya ambik photo ni kat FB budee.....
Apapun sesapa yang berminat boleh menghubungi pihak Jabberproduction.....

Kitaorang sampai dalam jam 1.15 petang dan masa tu pengantinbelum sampai lagi....sayangnya gambar kami xde plak masa tu...tapi pertama kali aku menggunakan fesyen yang x penah-penah aku pakai..
Semata-mata untuk kenduri in...harap Jabber ada photo tu...hahahaha, saya nak...nak nak!
Apapun makanan best, tapi sebab orang ramai...xleh nak duduk melantak lama-lama....kesian orang lain pun nak makan jugak...ikutkan hati nak makan puas2....(memang x tau malunyer...)

Tahniah kepada Budeeman dan Ana...SelamaT pengantin Baru...
Selamat datang ke dunia baru.....thanks bagi kami makan free ritu....hehehehe

Kita layan gambar nikah diaorang....(bukan gambar majlis nikah, tapi pakaian nikah...heheheh)





Keriangan pasangan ini terserlah....






Ni la photographer yang berkerja keras untuk perkahiwnan mereka....

No comments:

Post a Comment