Wednesday, February 29, 2012

Missed Call Cabutan Bertuah

27 Feb 2012 - Lepas mandi tetiba tengok ada missed call...eh, sape plak yang call ni. Entah-entah client gambar kut. Alah, terlepas plak rezeki nanti. Bila tengok...yang tertera "AVON"...ermmmm......pe hal plak diaorang call...

Try la call balik....tetiba.................................................
"Akak dah menang cabutan bertuah yang telah di adakan pada Sabtu lepas....nanti datang la collect hadiah. Kalau boleh datang esok, sebab kami tak de tempat nak simpan barang ni"

Hahahahaha......selepas sebuah kemenangan pada 17.2.2012 lalu...ni yang kali kedua perkara yang manis belaku dalam tahun ini.....weeee...tak penah-penah menang Cabutan Bertuah kau....seingat aku la...memang x penah....BESOR ke jadiahnyer???? Sebab sampai dah xde space nak simpan.....

Semalam pegilah ke Avon untuk upacara penyampaian hadiah....(xde majlis apapun)...sambil tu ambik barang customer....(may be ramai yang x tahu aku adalah agen Avon yang sangat TEGAR...hahahaha). Ni lah hadiah nyer.....(xbesor pun)....

Dengan muka yang tidak di tacap, penuh dengan minyak sekuali...hadoi! Terserlah pulak kedebabpan aku....
Apapun aku bersyukur dengan rezeki yang diberi ini.....
Insyaallah ada lagi 2 hadiah lagi kut yang sedang menanti...hahaha, meh kita sama-sama lihat key....
Ringan jerr.....

Ini dia hadiah yang aku dapat....sape yang pembeli tegar Avon akan tahu apakah ini....hehehehehehe
Apapun thanks avon sebab ambik aku sebagai yang bertuah....
Moga lepas ni lagi murah rezeki aku....aminnn....

No comments:

Post a Comment