Saturday, February 18, 2012

HAngatnya persiapan Karnival RTC

Memang dah lama sangat aku tidak mengupdate blog kesayangan ni....
Bukan sengaja...bukan tak sudi...tapi memandangkan keadaan memaksa diri....
Yang tu aku citer kemudian...anyway sementara ketidakkesempatan aku menulis di blog ni, aku sebok dengan segala persiapan sempena pelancaran RTC Gopeng yang bermula karnivalnya pada 16 Feb hingga 19 Feb.
PM yang akan datang...disaat aku menaip ini adalah pada 18 Feb yang merupakan hari bersejarah RTC yang akan dirasmikan oleh PM di mana tempat aku bekerja....
Hari ni aku perlu bertugas di Showcase di mana satu bilik pameran produk-produk usahawan...
So ada la Pc dan ambik kesempatan la untuk menaip cebisan ini....

Berbalik pada tajuk yang ala-ala gempak...hahahaha...
Tuga secara rasminya aku akan mengelolakn acara-acara daripada pihak KEMAS dan TEKUN (acara rakyat)
Salah satu daripada aktiviti yang akan dijalankan adalah Pertandingan Andaman Pengantin
Dengan keterbukaan yang ada pada diriku...aku mempelawa kenalan yang ada mengendalikan andaman pengantin...tak kesahlah ada butik or buat freelance sahaja....kita jemput je...dan aku dengan sorang kawan aku ni terjebak la skali...hahaha...story selanjutnya akan dimorykan kemudian..

Tempahan hamper yang berlipat ganda..memang kejap2 berulang ke kedai beli barang itu ini. Setiap hari balik lambat...memang letih dan baju kat umh jugak sangat banyak yang masih belum di basuh lagi...Ermmmm jenuhla aku nak mendobi selepas ini....
Hidup 2 3 hari sebelum karnival berlangsung hanya dengan hamper...sehingga suatu hari memandangkan lambat makan, kepala jadi sakit sangat....migrain menyerang! Muntah...huh.....
Serius sangat memenatkan...enCik hubby pun selalu balik lambat...selalu aku balik dulu, pastu duk sorang-sorang kat umh....
Namun dalam penat tu sempat wat trial make-up for pertandingan...hahaha kelas kau jah....
Siap berinai bagai....mmg giler glamer tul...
oohhh ramainya umat...sambung kemudian....

No comments:

Post a Comment