Monday, September 27, 2010

Wajah Baru

Assalamualaikum...
Mulai 27 Sept 2010 ni...header belog aku telah berwajah baru...tukar header picture je...
Skin x tukar pun sbb aku mmg suka skin ni...exspecially background hitam...ntah apasal
Penukaran ni bila tetgk header belog-belog yang aku minat telah membuat pembedahan plastik!
So aku pun nk jugak le...tp aku wat pembedahan kecil-kecilan je
Kebetulan plak ada la gambar2 yang aku ambik masa raya ritu mcm sesuai utk dibesorkan kat depan ni...harap korang pun suka la dengan header baru aku nih...

Kalau korang ingat lagi..nilah header lama belog aku....gambar bersama laling naik beskal


Ni plak bahagia badannye...tp badanya akan berubah ubah la kan mengikut citer2 sentap aku nih...sentap ke???


Taraaaa...nilah hasilnya....terima kasih & kredit buang cik abang kerana telah berjaya mengedit gambar aku mengikut selera aku nih...maklumlah aku ni hight taste...huhuhuhu
Cantek tak??? korang kata x cantek pun x pe....yang pasti aku suke..aku peduli apa kan...
Tapi memang selalunya apa yang aku suka selalu orang x suka...
Apa teruk sgt ke taste aku ni ha....
Tapi jgn xtau ada jugak yang fanatik dengan aku nih...sib baik la aku x jadi artis....
hehehe...apapun aku tetap bersyukur dgn apa yang ada skrg....
Sekurang-kurangnya Allah memberi peluang kepada aku untuk hidup dengan sempurna seperti kini....syukur alhamdulillah....



No comments:

Post a Comment