Friday, September 3, 2010

Ketika CINTA Bertasbih


Assalamualaikum....

Sejak akhir-akhir ni entry aku banyak berkisar kan tentang emosi..ntahlah, emosi ni tidak keruan...kenapa, mengapa...aku terpinga tertanya sendiri...may be inilah Allah nak tunjukkan kepada aku....kekuasaanNYA, keesaanNYA....kasih sayangnya pada aku....cuma tatkala DIA mencurahkan kasih sayangnya, aku sbg umtNya yang lemah...yang terkadang kurang mengerti apa yang dianugerahkan kepada aku...Mungkin cara Nya yang berbeza...aku merasa diri terlalu kerdil...takut, takut akan smpi masanya aku tidak tertannggung semuanya...

Aku merayu kepadaMu ya Allah....makbulkanlah doa-doaku...bertafakur aku bermuhasabah diri. Mencari satu kedamaian bersama suami yang tercinta...satu lg anugerah yang cukup istimewa utk aku...kaulah kawan yang setia, kaulah kekasih yang di idami, kaulah satu-satunya suami aku....terima kasih kerana sudi menjadi teman hidup aku dalam suka duka, dalam melayan setiap rintihan isteri mu ini....aku sayang kamu!

Mungkin kerana bulan Ramadhan ini banyak menginsafi aku, kerana itu entry2 aku byk bermaik emosi pula. Mesti ada yang bosan....atau masih ada yang juga tertanya-tanya seperti aku...FAZILA...ketahuilah kau dipilih utk semua ini....yang mungkin kita x tahu apa sebabnya dan apa hikmahnya....mungkin di kala KETIKA CINTA BERTASBIH...hati mudah terusik, terkenang, tak keruan....itulah keistimewaannya....

No comments:

Post a Comment