Monday, August 30, 2010

20 Ramadhan 1431

Salam Ramadhan....

Hari ni genap 20 hari kita berpuasa..Alhamdulillah kerana aku di beri peluang untuk merasai Ramadhan lagi di tahun ini...Moga Allah swt panjangkan umurku dan su
amiku dgn kesihatan yang baik agar kami terus berpeluang melalui bulan yang mulia ini pada tahun-tahun akan datang

Aku telah berusaha untuk manfaatkan bulan Ramadhan ini seperti mana yang telah aku rancangkan. Memang telah niat dihati, aku akan membuat perubahan...
Syukur..setakat ini perubahan itu ada walaupun secebis cuma...
Itu janji aku....moga Allah swt tetapkan hati aku untuk terus berusaha dan usaha
Utk menjadi lebih baik dari sekarang...

Kat blog2 lain...ramai yang buh menu bebuka...aktiviti bebuka beramai-ramai....
resepi...tp aku? Sampai sekarang pun xde menyentuh hal2 Ramadhan dan persiapan raya...
hehehe...ada..ari tu ada la shopping sket2...
xde preparation sgt sbb sepatutnya skrg ni aku tgh sarat....
tapi...skrg mslh lain plak yg aku hadapi...
Allah swt itu maha berkuasa...
Mendengar dan melihat.....
Aku masih terus di uji.....
So entry bab2 shopping ni kita buh lain kali....sbb ada sesi akhir shopping lagi nih...hehehe

Apapun sblum aku diarahkan utk bercuti dari berpuasa,
aku berharap aku mampu utk membuat amal kebaikan dalam bulan mulia ini...
Dolu2 x kesah kan benda2 cam gini...skrg ni kita kene la borong....rugi..
Allah swt dah bagi peluang..bukan selalu pun...
Aku berharap sgt doa2 aku dimakbulkan....dan amalan2 aku diterima....
Buat semua kengkawan...selamat menunaikan ibadah puasa...teruskan usaha anda !

No comments:

Post a Comment