Tuesday, August 10, 2010

Bukit Tinggi Sesuai Utk Photo shoot

Wawawa....semlm dah meluahkan sesuatu yang sesgt berat..so ari ni kita release sket dgn menikmati keindahan alam ciptaan yang MAHA Esa....sebenarnya gambar2 ni aku ambik pada tahun lepas...pergi dengan mak dan bapak serta abangku...masa tu En Ahmad Fadzil xde..dia g kursus...so masa tu plak mak datang, x tau nak ke mana...abg aku hanya tahu ke Bukit Tinggi je...klu hrp aku ni mmg x leh harap..hahaha...so kitaorg ke Bukit Tinggi, Pahang..bukan Indonesia k....
Tempat-tempat kat sini mmg cantek walaupun masa aku dtg ni ada lagi tmpt yang x siap...dan ms ni pun guna camera cikai je...canon compact..janji ada gambar. Tempat ni jgk la aku idamkan utk honeymoon ms pas kawen dlu tp hajat x kesampaian pasal duit xder..kesian kan. So jejalan la kat sini....
Mula-mula kitaorg g Botanical Garden...kat sini xde pape sgt la...just saja2 menikmati keindahan alam..dan masa ni jgk sgt byk pelancong dr luar dtg....kagum dgn keindahan Malaysia.hahaha Sebelah Botanical Garden ni ada Japanese Garden..kawasan ni berbukit..kater xleh naik...kene parking kat bawah dan jalan kaki naik bukit...kesian dgn mak...nyah apa lagi..siap tolak pinggang mak dr belakang...smpi atas semuanya letih....hbs make-up cair..huhu

Gambar di atas ni sekitar Japanease Garden...ada kolam ikan..ikan besar2..jinak plak tu..geram je....padahal ikan ni lapar belaka tu psl jinak...tp sesekali rs mcm kat oversea lak....

Ni rumah model Japan...kat sini kita bleh sewa baju Kimono ni untuk bergambar sekitar kawasan ni...tmpt ni cantek jgk...tp En Ahmad Fadzil xde...so payah la utk aku bergambar....janji aku sempat jgk merakamkan gbr di sekitar nya....

Eee..gembiranya..gembira ke? Hahaha...memek muka je tu...dlm hati ingat kat En Ahmad Fadzil...dan aku impikan untuk membuat pengambaran perkahwinan di sini satu hari nanti....cuma nk kene cr sponsor je...ada ke org nak sponsor kitaorg ni....kesian kat kita org kan.....

Ni bukan gaya tau...sbnrnya ni tgh berckp dgn En Ahmad Fadzil.....

Suasana nampak mcm sejuk...tapi sebenarnya xsejuk pun...cuacanya sama mcm kat sini je....cuma xde la cahayanya panas mcm kat sini....En Ahmad Fadzil...nanti bawak yayang datang sini lg ek...
Klau xsilap tempat ni adalah direka sbg bandar Jerman..ye ke? Tapi belum siap sepenuhnya....so aku ambik je gbr....nti pegi ambik gbr yg dah siap plak...huhu

Setakat tu je la perjalanan aku di sana...apapun may be ada yg dah pegi ke sana kan..mesti korang tertanya...xde ke kuda ke....taman arnab ke....ada sbnrnya...cuma aku c masuk...tgk dr jauh je sbb nk masuk tu ke tiket...so biarlah aku masuk dgn En Ahmad Fadzil je nanti....nak cari gaun..huhu...bwk camera canggih...pinjam lens orang..hahahamake-up sendiri....ambik gbr puas2...

p/s : terpanggil utk buh psl benda ni sbb jeles tgh gbr kengkwn kat oversea...
aku xdpt g oversea...pegi tmpt mcm oversea pun jadi la...hehehehe

No comments:

Post a Comment