Thursday, September 23, 2010

Photo Annivesarry 2009

Salam Lebaran....
Ermmm lama sungguh cuti raya..sampai entry pun x update-update...ermmm...bukan apa, mcm biasa photo yang x seberapa tu tersimpan rapi jek dlm PC tuh....hehehe...jgn sampai bersawang sudah la...

So sementara menanti perkembangan persiapan raya hingga tibanya raya...meh kita tgh2 photo annivesarry kitaorang ni. Photo-photo ni di ambil pada Jan 2010 bersempena anniversarry kitaorang yang ke 2 pada Disember 2009 lalu..

Lokasi : Hotel Grand Kampar, Perak
Pakaian : Fadzil (pinjam baju abang dia...hahaha) iLa : sewa di Lina & Nikky Collection
Make-up : ...sendiri....
Camera : Nikon D90
Tukang Ambik Gambar : abang kesayangan hamba...huhuhu

pasangan sehati berdansa siri akan datang

kalau sesapa perasan, xde orng lagi yang wat pose mcm gini

Ni salah satu dapur yang diaorang xjadi buat

Terima kasih atas kehadiran mu dalam hidupku

yang ni gambar kat umh

Gambar ada banyak lagi...tp cukuplah untuk tatapan kali ini. Sekarang ni tgh mencari konsep utk tahun ni plak..cdg nk wat ala tradisional...ada x sesapa nk offer sponsor pakaian ke..hahaha...lokasi masih dalam pertimbangan lg...just tgh cari bajet utk make-up...ada sesapa nak taja....? blh aku jadi model...apa2 hal contact key....

Sebenarnya aku ni mmg suka melaram...well sejak ada kejadian-kejadian luar dugaan ni rasa diri mcm selebet sesangat...anyway, aku cuba pulihkan keadaan dari masa ke semasa...dan mulai raya ni aku telah mula mengenakan JUBAH...wah! Sepanjang hidup aku rasanya penah sekali aku pakai jubah time form 2 sbb mak balik dari Tanah Suci belikan aku jubah...warna putih...

Pastu ada mak beli masa dia g umrah...aku x penah pakai sampai la skrg...haha...sekarang aku dah ada 3 jubah...nanti aku buh koleksi jubah aku ...dan pagi tadi aku br je bank in duit utk jubah yang ke 4 aku...peeewwiiitttt....

Tetiba plak melalut pasal jubah...lari tajuk daaa....

wokeh, time pun dah up...time nak balik keje nih.....jumpa lagi di lain entry..tata

No comments:

Post a Comment