Monday, November 21, 2011

BETAPA seboknya AKU

Rindunya pada blog ku ini....
Dah lama sangat tak update....nak kata bz rasanya aku bukan PM pun kan....
Apapun may be kerana aku bukan PM la, aku bz tak setaraf PM...
Semasa entry ni ditulis...sebenarnya aku sedang menghadiri Latihan bagi Sistem e-iat kat HQ...

Terasa rindu plak melalu lalu jalan-jalan ke pejabat....tempat masih tidak berubah...
Breakfast pagi tadi pun kat kedai yang selalu kitaorang makan dulu...hehehe Nasi Goreng Ayam!
Latihan ni sekerat hari je...sambil-sambil tu ada keje-keje lain secara tak langsung
Nak cuci gambar kawen ritu....nanti aku update kemudian....
Sabtu ahad yang lepas duk menemani enCik hubby kursus Futsal....
So memang padat lah weekend kali ini.....
Macam-macam benda kene buat, tapi banyak benda jugak yang dapat diselesaikan.....

Bahan sangat banyak untuk update blog...tapi masih tidak kesempatan.....
Takut-takut nanti citer pun lupa...hehehehe.....
Harap-harap kengkawan tak boring menunggu perkembangan saya dari masa ke semasa....

No comments:

Post a Comment