Friday, November 11, 2011

Lamanya Tak Update entry

Huh...sejak dua menjak ni, tersangat la bz....
Ada je benda nak di buat sampai tak sempat nak menjenguk blog sendiri......
Entry pun mulalah takde tajuk-tajuk yang mencucuk hati.....
Meh kita stroy sket secara rawak....

Aku ada pegi majlis perkahwinan kat Subang Jaya...wedding ni ada kaitan dengan enCik hubby. Aku follow je. Apa yang nak aku ketengahkan, konsepnya simpel tapi bagi aku menarik....
Tak kurang hebatnya mereka dari keluarga yang dikira berada la.....men kita tengok photo, tapi ni guna hp je... sebab memang bajet tak de nak heret 'senjata' tu...nanti kita plak lebey2 kat kenduri orang....

Kombinasi warna yang nampak cool je....pelamin ni di luar rumah

Kek yang sangat simpel....hanya berwarna putih. Seorang kanak-kanak pun tak de mengacau or mengelilingi kek ini sebelum ia di potong....

Sweet

Sesi memotong kek.....


Terimbau plak time kawen dulu...tahun ni dah nak masuk 4 tahun......
Selepas itu, sekarang ni aku dapat tugas baru. Sekiranya pihak pengurusan mendapat tempahan bagi hampe, aku la yang kene buat. Selalunya hamper ni dikehendaki dalam bentuk bakul. Aku ambil gambar dibawah ni sebagai contoh.

Sangat simpel kan. Kiranya sekarang aku perlu buat bakul ala-ala hantaran orang kawen...huahuahua....Nak tengok hasilnya...hehehe...next entry ok...sebab gambarnya ada dalam laptop encikhubby..........
Sebenarnya banyak citer nak story...tapi xde masa yang sesuai....
Namun entry kali ni adalah secara rawak....apapun akan ada jugak entry berikutnya....

No comments:

Post a Comment