Wednesday, June 9, 2010

Ermmm...Hatiku Terpanggil



Hai semua..anyway, tetiba hatiku terpanggil...sape yang panggil..? Atas sebab apa...? Ermmm sebenarnya semenjak kejadian 1 April 2010 yang lalu telah banyak pekara yang membelenggu jiwa aku ni...nak terangkan pun susah sangat..may be take time kut...just apa yang aku nak nyatakan di sini, hatiku terpanggil untuk membuat akaun untuk blog ni....nak tahu nape..? Sebab sejak kepala aku duk serabut je, tetiba plak dan terajin plak utk tgk2 blog orang...dan aku rasa 'nyaman' nyer...
so aku rasa, dalam keserabutan yang sering melanda aku...AKU PERLUKAN BLOG!!!! KUangkuangkuang....walaupun aku x bpe expert dalam gunapakai blog ni...kita try je la kan...fan pun sah2 le blum ada lagi....

Sebenarnya aku pun x tau nk ungkapkan bagaimana atau apa yang hatiku terpikir sejak kejadian lalu. Selalu tidak keruan, sering gelisah...takut...risau...aku tidak seperti dlu...seorang yang ceria, hepi go lucky...mungkin di mata orang ramai aku tetap demikian, tapi apa yang tersirat dihati Allah swt saja yang tahu...
Sesungguhnya aku adalah insan yang lemah....yang sering takut dengan dugaanMU...takut aku tidak mampu untuk lalui semua itu...apa mungkin akan terbit sinar mentari suatu hari lagi...atau mungkinkah aku tidak akan dapat melihat sinar mentari itu lagi???? Ya Allah....aku seru padaMU limpah kurniakanlah segala kenikmatan di dunia dan di akhirat...berilah aku petunjuk sebaik-baiknya...aminnn...



No comments:

Post a Comment