Friday, June 11, 2010

Nape NAK PindaH PERAK??


Sambil melayan lagu "Marah-marah Sayang" yang filem ni penah melatop satu ketika dlu...terkenang kan plak soalan hubby semalam...katanya ...
"Nape sayang nak pindah Perak?"...
Jap-jap tu jgk aku terpikir...a'ah, nape aku nak pindah ek...aku sendiri x pasti nape,
tapi apa yang pasti aku nak pindah....ermmm pelik jugak...dah fade-up ke duk kat sini or...nak cari ketenteraman lain..? Klu pindah pun kita x tau apa yg akan jadi nanti...last2 aku tanya balik dia...
"Abg plak nape nak pindah???"....
tetiba dia tersenyum dan dia pun x tahu nape dia nak pindah...tapi katanya hatinya berat sgt untuk pindah ke sana...padahal parents dia ada kat KL....Hati tertanya, apa yang Allah swt cuba aturkan untuk kami berdua....adakah satu lagi ujian untuk kami lalui...atau apakah nikmat yang tidak terhingga yang kami akan terima....hanya DIA saja yang tahu....namun sejak berpindah ke tempat baru ni, hati kekadang tu x bpe tenang...kekdg x tahu nape x tenang...apa sebabnya...pelik!

Adakah pasal semua ni aku jadi mls sgt nak wat keje dalam 2 hari ni....arggghhh...keje aku x siap lagi...mlm ni nak balik kg....sbb this weekend ada photo shoot kat Chenderiang (Perkahwinan Nizam) member masa kat UMSKAL dlu....kang xde mood, gbr jadi x senonoh plak...uiks, jgn dibuat...org dah byr kene fokus!!!!

No comments:

Post a Comment