Monday, June 14, 2010

Lagenda Budak Setan...menyentap emosi...


12 Jun 2010 - Tiket dah booking awal oleh...dan aku pun terkejut kenaper tetiba hubby aku teringin nak tgk citer melayu ni terutama kisah CINTA...selalunya dia suke tgk citer perang jer...citer penyiasatan...dan pastinya OMPUTEH la...citer melayu pun suka tgk yg kelakar je la...ermmm ada satu lagi yg seram....apapun i hav
e to say thanks to may lovely hubby coz 'sudi bela
nja tiket utk cerita yang mengusik jiwa ini'...mekasih abang yayang....

Seawal jam 10.45 dah sampai kat JJ Ipoh, tayang jam 11.20 am...sbnrnya aku mmg teringin nak tgk citer ni, sbb dah lama x nonton movie cinta ni tambahan plak tgk thriller dia mmg mcm best...
Alkesahnya...secara umumnya apa yang blh aku komen, citer ni best bagi mereka-meraka yang mempunyai emosi yang puitis..terasa la rs sayang...minat pada diri seseorang tu walaupun org lain yg melakonkannya...
aku plak yg terasa aku dlm situasi yang sama....erm
mm...watak dan pelakonnya juga bersesuai
an...cuma zaman skrg aku x pasti samada masih wujud lagi manusia-manusia spt di dlm watak 'AKASYA' tu...seorg pecinta yang setia walaupun pada awlnya dia sgt membenci wanita...hanya kerana seorg wanita dari pandangan pertamanya yang mampu mengubah hidup'budak setan' itu....so sweet!

Seterusnya aku terus teringat akan seseorg yang bergelar seorg lelaki..suami yang berada di sisi aku...bagaimana yg hendak aku lafazkan...terkenangkan bagaimana kasih sayang kami berungkai sehingga hari ini....apa yg telah kami lalui dr sejak hari
pertama kami bergelar suami isteri...
Terima kasih abang atas kesabaran abang dlm melayan karenah isterimu ini
Terima kasih sangat2 atas kasih sayang yang abang anugerahkan utk sayang....
Sayang akan abadikan semua ini hingga mati...dan moga Allah swt izinkan sayang dan abg utk bertemu kembali di SYURGA nanti apabila kita dibangkit kan di alam yang berbez...
Syukur kepada Allah swt kerana menemukan aku dgn nya...satu nikmat yang sgt bernilai dalam hidupku....moga dengan keberkatan dari Allah swt, ikatan kasih sayang anatara kami akan terus utuh buat selama-lamanya....ku panjantkan doa kepada MU....

Pasti ni, ada DVD kuar..make sure aku beli...sbg lambang emosi cinta ku ini...
fuhh penuh emosi plak...ntah kenapa plak ari ni beremosi...air mata bertakung di kelopak mata, cepat2 lap kang orang nampak plak....

No comments:

Post a Comment