Thursday, June 24, 2010

Meeting 23-25 Jun...huh!


Dari bermulanya persiapan mesyuarat dengan negeri ni mcm2 benda yang jadi..dr booking penginapan, kenderaan...maklumat...ntah la. Sampai bila pun diaorg ni xreti2 nk bersistem dlm menguruskan hal ehwal kerja...mcm mn tu?? Bila nak maju...
Bertolak je dr opis...siap suh driver byk kater fortuner tu laju semata2 nk smpi dlu dr kereta yg satu lagi...pasal apa? Pasal nk rebut check - in bilik..huru hara la pasal bilik...satunya sbb kitaorg xnk duk dgn dia..xnk duk dkt dgn dia...dia tu sape? Hehehe...ada la...Memandangkan kereta punye la laju, lastly kereta kitaorg dan kereta belakang yg follow kene saman beb. Confirm rm300...tp drvier xde hal, walaupun dia yg kene bayar semua tu...cayalah!
Anyway mmg sempatlah kita orang smpi dlu, xleh check in plak. So tanda tangan je la asalkan dia x leh nk tukar org...ingtkan dah selamat sbb dia kat tingkat 3 dan kitaorg kat ting 2...bila masuk bilik tetiba dia ketuk bilik kitaorg dgn gembiranya. Pelik jgk la kan, rupa-rupanya dia pindah bilik SEBELAH BILIK KITAORANG...oh my god!
hermm..selalulah jiran datang melawatkan...org lain layan x laya
n jerk...masing2 ada agenda masing-masing. Meeting start malam tu...fuh, lama habis jam 11 mlm...paling boring sebab mencatat minit...tapi nak wat mcm mn kan. Tu belum esoknya.

Esoknya nak dijadikan citer, mmg hangat jugaklah peperangan antara HQ dan negeri. Mana tak nye...org negeri x puas hati dgn format HQ..amboi-amboi-amboi...orang negeri ni dah pandai komplen lak dah...apa lagi perang la...kita nak bg diaorg senang...tp diaorang nak wat keje susah. Dan penat bergaduh dalam meeting, petang tu jenjalan la kat pantai dengan ina & famy. orang lain x mau trun. so nk release tension...bergambar la kitaorng ni....heret la camera besar aku tu ke sana ke mari...ambik gbrnye xde la byk mana pun...
Ni gambar pantai...sepatutnya gambar ni ada la org yg berlari kat situ..baru la cantik...
Yang ni pulak gambar dgn ina..sbnrnya gbr ni nk wat teknik lain...tp jadinya begini...maklumlah famy yg tlg ambik gbr ni x cukup tinggi...apapun mekasih famy...



Suasana tenang....ni pantai Teluk Kemang, Port Dickson.


Gambar ni aku suka, tp nampak sgt muka ku yang semakin menemban. Alamak! Ni kene kontrol beb. Kang x cun plak, mn leh..hubby aku makin hensem. Bahaya tu...

Kan best kalau dapat bercuti dengan family...dengan orang2 tersayang.

At last...hehehe cover film terbaru...'Senget' arahan xtau saper lagi. Ari tu aku tanya my lovely hubby :
iLash : "Abang marah ke sayang ambik gbr dgn famy ni...?" (risau gak kalau-kalau dia marah)...
Dell : "xde la...ala bukan bergambar yang bukan2 pun..."

Fuh lega rasanya....hubby aku mmg sempoi...apapun walaupun dia sempoi, aku xde la nak ambik kesempatan pulak...sebab aku sayangkan dia...dia je yang nak terima aku ni...org lain semuanya mainkan perasaan aku jek. Jadi aku patut menghargai orang yg tahu menghargai aku..tul tak?
Well, berakhirlah episod meeting kali ni...balik ni ada byk minit yang nk kene buat...ayooo...siap dgn laporan bulanan dan KPI lagi...good luck for me!






No comments:

Post a Comment