Friday, June 18, 2010

Sudah-sudahlah HATI..jangan sedeh lagi


Hari-hari aku melayan lagu Terlanjur Cinta, Gubahanku, Tiga Malam...Tenda Biru...OST Lagenda Budak Setan, Bila Cinta Bertasbih....Kebahagiaan Dalam Perpisahan....melayan emosi aku yang tidak keruan...
iLa...dah setengah tahun dah ni....masa tetap berjalan....HATI jangan la bersedih lagi...aku dipilih ALLAH swt untuk melalui semua ini....sbg umat yang lemah serba kekurangan, aku redha walaupun hakikatnya perit utk terima...DIA punya sebab tersendiri kenapa aku yg perlu jalani semua ini...aku insan istimewa....ORANG KATA "Sesungguhnya Allah tidak akan menduga seseorang itu melebihi daripada kemampuannya"...DIA lebih mengetahui.....

Terdetik dihati moga satu hari nanti Allah swt akan memberi sinar nikmatnya sebagai ganjaran dengan apa yg telah aku lalui utk hari ini....satu persatu perkara yang dtg dlm hidupku....sesungguh x lupa aku panjatkan syukur kerana aku diberi peluang utk semua ini...utk memperbaiki diri...lebih menghargai apa yg ada...dan mendekatkan diri aku denganNYA....
Wahai suami yang tercinta....terima kasih atas segalanya....

No comments:

Post a Comment