Thursday, October 28, 2010

2006 vs 2010

Dah sampai hujung Oktober..ermmm cepat betul masa berlalu
Rasa mcm baru je masuk tawun ni..tawun yg byk sesgt ujian utk ku bersama suami....
So dlm bulan ni kita byk bercerita psl benda2 yg sedey...risau...kenyataan...
Dan ari ni hanya sebuah entry simpel....
Selalunya tempat korang kat skolah..kat bilik tidor korang kat umh or kat universiti ke..mestilah nak berhias bagai kan....aku pun terkadang rajin gak le wat benda2 mcm gini...tapi yang pasti mesti colourfulllllll....apasal pun x tau....
Mau be kene dengan jiwa aku kut...style yg suka riang ria walaupun hakikatnya dlm hati ada jarum kau....Begitulah partision aku kat opis ni....mula2 aku masuk keje sambilan dlu aku diberi sebuah bilik yg dikongsi bersama dgn sorang lg kawan aku Farah. Tapi x bpe sempat nk cr balik gambar2 tu...anyway, sejak kawan aku berpindah...dan opis di besarkan...partision aku juga berubah....

So kali ni aku ada jiran...anyway, pastinya tempat aku ni semua benda ada...dari alat tulis hinggalah alat dapur...(bukan la kuali or periuk belanga)....dalam loker pastinya ada byk mknn..sbb org keje main data ni mesti kene ada mcm2 mknn....so ramailah yg suka melepak kat tmpt aku nih....nk semua benda dtg kat tmpt aku...smpikan berhibur pun kat tmpt aku....
Sebab apa..? sebab kat PC aku byk game!!!! Hehehe
Jangan terpedaya dgn kotak Mc D tu...hnya kotak kosong. Aku buh rubber stamp kat dlm tu. Manfaatkan koleksi kotak yang cantik2 ni....Kat monitor tu siap ada tulis TOLONGLAH....hehehe. Ni gara2 bila aku nk bukak winamp smua lagu aku hilang....so kene la wat prosedur agar lagu2 tu ilang lgi. Penat mak nak buh der setiap kali nk dengor lagu...
Terkadang rasa bersalah jugak sbb sejak kehadiran aku kat opis ni orang2 kat sini dah pandai main game...kalau prestasi keje terjejas mesti org akan salahkan aku kan...
Ni la rupanya suasana keseluruhan partision aku kat Perak. Fail2 mmg xleh dipisahkan...Sejak pindah ke Selayang...mula2 tmpt yg aku duk tu x lama...adalah dlm 6bln. xde sbrg gambar kenangan der...pastu kene pindah opis kat bangunan lain. Opis baru..so semuanya baru...pun aku xde ambik gbr....rugi rugi tul....So setelah tetap, aku pindah lagi...so ini lah tempat aku. mcm mn? ada beza ke tmpt dlu dgn skrg...?

Macam lebih kurang je kan...aku ni xde taste ke dah sama je or ketandusan idea??? Ermmmmstill byk fail...ada kertas kaler2....tu dia buku Perintah AM terletak rapi kau...tu masa nk exam je...huhuhu. Tapi aku tetap rindukan tempat dlu. Skrg opis kat Perak tu pun dah pindah di TEMAN. so mmg dah xde dah tmpt aku lagi. Dulu2 kalau dtg opis Perak mesti menjenguk tmpt lama tu...PC lama....dgn tuan yg baru dgn pemerintahan yang baru....

No comments:

Post a Comment