Wednesday, November 3, 2010

Sinonim in@i dan aku

Morning semua..anyway, minggu ni bz plak sejak balik ikut cik abang g Seberang Prai...
Mana xnye, masuk keje terus kene attend pelbagai meeting...dan meeting2 tu adalah meeting BAJET!

Meeting bajet ni selalunya memening kan kepala..lps meeting biasanya aku la orang haarrrraaapppaannnnn untuk wat minit. Bukan senang tau nak wat benda ni...kekdg aku balik pening sbb tgk bnyak sgt no...so senang citer aku ikhtiraf diri aku sebagai MENTERI
KEWANGAN untuk minggu ni...petang ni ada meeting bajet dengan bahagian lain plak..so semlm jgk aku kene siapkan semua report keputusan meeting.

So memandangkan keje dah berat..meh kita citer benda yang lebih santai...
Sebenarnya aku ni adalah peminat inai sesangat...ntah nape aku pun x tau. Dr kecik dlu main masak2 pun pakai inai...hari2 pakai inai dengan kengkwn sbb rumah dia ada pokok inai. Sanggup tumbuk daun inai tau....

Penah dalam masa setahun masa kat Labuan dlu, kuku ni x penah putih tau. Sentiasa merah je....kekdg gatai wat inai kat kaki....ada jgk yg perasan...aku wat keje2 ni...hehehe...yg perasan tu may be yang fanatik dgn aku ek...yo la tuh!

Tengah tunggu kering nih

7 Ogos 2010 lalu...dah lama dah. Walaupun mcm dah basi, tp nk citer gak...kuikuikui- Seorang budak bernama Fazila atau lebih dikenali dgn iLa,La , Ag, yayang, along, Chu La..Chu...kak faz.....(byk nye nama gelaran)hehehe...telah berjaya mencontengkan tangannya setelah sekian lama tangannya bersih dr sebarang lukisan....kuikuikui...

Sebenarnya aktiviti-aktiviti mcm gini mmg kesukaan aku...aku mmg suka pakai inai...penah dolu2 ms kat kampus..aku penah wat perangai...sethun kuku aku xkan putih...jap2 berinai..jap2 berinai...smpi ada yg perasan....hehehe

so sejak kawen ni kurang berkesempatan...maklumlah dah jd isteri orang ni byk keje yg nk kene buatkan...tp raya ni aku akan buat jugak! Wait n see...minggu ni sbnr nya ma dan bapak bersama nyah dan anak angkatnya datang ke Seri Pristana dimana terletaknya istana indah ku...indah ke??? Indah la bg aku...agendanya sbb diaorg nk hantar boy ke KLIA...so umh aku tmpt bertanggak, lgpun ma dgn bapak x penah smpi lagi sejak aku pindah.....

Sambil diaorang dah sampai...bwk la jenjalan sekitar Shah Alam..singgah di Plaza Alan Sentral...aku yg keboringan sbb xde peruntukan utk bersosial ni...tetiba terpandang tmpt lukis inai....terbesar biji mata ni...mintak izin En Ahmad Fazil...dia bagi je..dia ok je sbb dia kata dia suka tgk aku pakai inai...so mmg satu advanced utk aku....hahahaha

Ni la hasilnya...ms ni belum kering lagi..sanggup jenjalan tgn keras je sbb inai x kering lagi....bpe harganya? Design yg aku pilih ni just RM 8 utk sebelah tangan...ada yg lagi sarat dlm RM15...tp serabut sgt...so ini lah pilihan aku...
Gambar ni lepas dah kering dan dah ditanggalkan....nmpk besarnye tangan aku ni....ayaaa..malu!
Gambar ni di ambik guna kamera handphone je....blh la wat design kenangan. Len kali klu nk wat blh je wat sendiri..tgk design ni...

No comments:

Post a Comment