Friday, November 12, 2010

Putus Terpaksa..


Assalamualaikum

Penah tak korang dengar tajuk kat atas tu PUTUS TERPAKSA...
Maybe mcm familiar...tp korang x ingt....cecuba ingtkan...ermmm
Ni tajuk lagu Ziana Zain lar....lagu frust2 menonggeng masa dolu-dolu....

Apapun apa yang nak aku luahkan untuk minggu ni...gara2 stress yang melampau..terlampau...melampaui punnn....
Minggu ni tersangat la seboknye...mula2 aku sebok menyiapkan rumusan mesyuarat kewangan...utk 4 mesyuarat okey...fenin wooo nk reverse semua2 tu....dah siap, mengadap Pengarah Kanan. dekat 1 setengah jam duk diskus dgn dia....balik tu terus terjelepuk...keletihan...

PAstu...tetiba plak la Pengarah aku ni duk2 tersengeh-sengeh mcm kerang busuk yang terkadang tu wat aku jadi geliii....bukan dia menggatai, tapi dia nk nyuruh wat keje la....exspecially keje tu sah2 la keje dia....
Last2 aku kene wat Perancangan Tahun 2011 & 2012....ni bukan la keje kuli mcm aku...
Well.....aku dah standard pengarah la kut...sebab aku yang wat semua decision utk projek next year...huahuahua...aku terer!
Serius mmg penin...blh plak dia tanya...boleh ke masukkan benda ni...benda tu...nk bubuh ke..?
Hello....ko tu bos, wat la keputusan...ni tidak dengan kepandaian yang Allah berikan utk aku....(alhamdulillah sambil tunduk tawaduk)...aku menyiapkan plan tu sebaik mungkin. Kira duit juta-juta punyer....program utk satu negara...wah! Mak...inilah anak mak dan bapak...

Kalau Pengarah Kanan setuju, bermakna perancangan aku tu mmg marvelles! Go iLa!
Tapi klu sebaliknya....its ok...akud ah cuba yang terbaik...satu pembelajaran utk aku.

Settel...kene wat plak borang kehadiran untuk peserta taklimat MAHA next week...rumit nye keje...ramai plak...anyway, aku tahu aku blh....cuba sedikit tekanan sbb yang pasti ada 2 keje tlh tertunggak gara2 keje2 ad-hoc yang datang ni...

Next week aku kene wat LAPORAN BULANAN CAWANGAN - OKTOBER dan LAPORAN PEMBANGUNAN USAHAWAN NASIONAL IAT....ingt ila...jgn tangguh keje...kang lg serabut...gudluck iLa sayang.

No comments:

Post a Comment