Thursday, November 4, 2010

Fail meJa...Apa dah jadi???

Dap nyer....ermmmm tajuk fail meja, at last kuar plak gambar yang memberahikan nih...huhuhu. Sedap ni..kalau x caya g la kat Cameron...kat cactus tu...dekat Brinchang. Tgk dari gambar mmg amat menyelerakan, cuma masa ni aku x dpt la nak merasa sesgt sbb control makan...hehehe. So apa dah jadi dengan fail meja aku???*%#&@ Buat bengkel bagai sampai cari tempat sejuk...

Bila la fail meja aku ni nak siap...? Ingt tak post aku pada bulan Julai lalu aku ke Cameron Highland utk bengkel membuat fail meja...last2 kau korang nak tahu smpi hari ni fail meja aku tu x siap lagi...hehehe..malasnye x terkata la...nape bleh jd mls mcm gini pun aku x tau....skrg ni dlm progress...lagi 1 carta alir blum siap..pastu bleh la buat norma2 kerja...
Ni dia meja masa bengkel ritu...mcm hebat sesgt la. Melatop-latop dgn laptop tu. Laptop pinjam je...bukan hak persendirian pun...opis punye....
Ni muka lebih kurang depan x depan la menunjukkan fail meja ni hak milik aku. Apapun sowy la sbb ada maklumat yg terpaksa di 'blok' utk keselamatan....
kat bwh ni rentetan gbr2 di cameron ari tu...ari tu guna camera opis...ni yg ada dlm handphone express music aku ni....
Hai la ikan...tgk mcm tenang je ko kat dlm kolam tu...xsejuk ke? Walaupun ko sentiasa basah, tapi ko tetap nampak cantek. Tapi apasal aku x mcm tu ek??? sbb aku bukan ikan kut....

Ni dia sayur menghijau...tapi aku pun x tau apa nama sayur ni. Sowy la beb! Tapi aku rasa ni salad...cantek sgt hijaunya....salad2 ni ditanam secara hidroponik...kiranya organik la selamat untuk dimakan...

bykkan cactus...teringin nk bwk balik...tp pikir ms tu naik bus..payah...brg je dah byk dah siap dgn laptop semua bagai...pastu org duk kata ''ehhh...banyak nye barang kak fazzz...mcm nk bwk semua benda yg ada kat cameron balik Selayang'''' hamik ko....
Ni ladang strawberry yang kitaorang pegi. Kat sini kita blh petik sendiri buah strawberry untuk dibeli. Kira blh pilih sendiri la mengikut kilogram yang kita nak...so xde alasan la nak bebal buah x elok la....buah cacat la....tapi aku masih x berpeluang lagi utk wat semua ni...may be next time kut

Stokin strawberry...cameron sgt sinonim dengan strawberry...dan stokin ni aku nampak cute, so aku beli...walaupun kekdg tu mcm x relevan je umor mcm aku ni nak pakai stokin mcm gini. Tapi....................mak peduli apa kan...kaki mak, mak nye pasal le...kuikuikui

Alamak terbalik, sorry..malas nk betulkan...beg ni adalah benda yang pertama aku beli setibanya aku di Khea Farm..ntah nape x sabor nk beli jugak....pink!

yummm...ni salah satu menu yg ada di sini...ni bukan aku yg order...ni razif yg order...aku x leh mkn sbb manis.....satu lg ni pun Razif punya jgk...

* pesanan buat Encik Abang : Bila nak bawak g Cameron lagi nih....

No comments:

Post a Comment